傳聞

27/03/2017 15:58

《笑傲缸湖》阿爺幫理不幫親,蘋果於神州專利訴訟被判勝訴!

  阿爺愈來愈重視知識產權,早喺2015年,偉大嘅祖國就好好保衛咗同胞創立嘅品牌,判外國New Balance侵權,內地New Balun勝訴。另外,上年蘋果公司(Apple)亦被判涉抄神州公司深圳佰利,真係為同胞挽回唔少面子!
  不過,訴訟嘅嘢,有勝有負,偉大嘅祖國呢次判返蘋果唉瘋(iPhone)勝訴呀!根據探子消息,蘋果就事件再提訴訟,而最近北京知識產權法院就裁定,唉瘋6同唉瘋6Plus外形並無侵犯到深圳佰利嘅設計專利,法院亦推翻咗之前禁止蘋果喺神州部分地區度賣唉瘋嘅禁令。
  蘋果就當然歡迎呢個裁決啦,不過阿爺竟然幫外人都唔幫自己人,真係好少見呀!今次事件,阿爺只係拒絕咗蘋果話撤銷深圳佰利一款設計專利嘅請求,但就由得蘋果勝訴,唔知之後對於其他外國品牌嘅訴訟,阿爺係咪仲咁「幫理不幫親」呢?《任盈盈》

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

放大顯示
練好基本功
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

觀落陰:什麼是觀落陰?人人都可參加地府自由行?遊地獄到底係點?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

全新etnet健康網購 賞維他命D3 (價值$108) 齊齊提升免疫力