傳聞

24/05/2018 15:58

《笑傲缸湖》祖國版「M字額」紐約開賣,場面好墟冚排足幾條街!

  講起智能電話,相信大家第一下就會諗起唉瘋(iPhone)又或者三星(Samsung),間唔中都可能會提下Sony同LG個名。最受歡迎當然就係畀人咬咗一啖嘅蘋果(Apple),每次開賣新機,都吸引到一眾果粉一大朝就去排隊。不過原來依個唔係佢哋嘅專利,近排有部被視為可以同「唉瘋X」鬥過嘅國產機喺紐約開賣,場面都一樣咁墟冚!
  呢部新機,就係祖國品牌一加(OnePlus)推出嘅「OnePlus 6」喇!相信唔少人同盈盈一樣,對一加嘅認識係零,真係估唔到喺外國係咁受歡迎。據一加所講,全球有超過1﹒5萬人排隊買喎。
  今次推出嘅呢部「OnePlus 6」,望上去同賣到成萬蚊部嘅「唉瘋X」差唔多,都有個「M字額」,不過系統當然就係用安卓(Android)喇。雖然無「唉瘋X」嘅無線充電同抗水等功能,但佢嘅價錢只係530美金(約4134港紙),部分性能同「唉瘋X」都可以鬥吓。
  即使唔少排隊嘅粉絲,兩個月前先追完三星嘅Galaxy S9,不過都話完全唔介意咁快又換機,佢哋指出嘅原因係,喺一加或者Google嘅裝置上面,較易搵到版本相對乾淨同簡單嘅安卓系統。雖然三星機有機會重新設計系統,但變相性能就可能無咁好,不過呢個講法當然就未有任何實質根據喇。
  之不過探子回報,走喺紐約街頭嘅人,大部分人都仲係拎住唉瘋或者三星。即使有途人八卦,走過隊伍問發生咩事,唔少人都係唔識呢個品牌。睇嚟一加要全面打入外國市場,都仲有好長嘅路要行。《任盈盈》

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

放大顯示
政經專訪
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

觀落陰:什麼是觀落陰?人人都可參加地府自由行?遊地獄到底係點?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

全新etnet健康網購 賞維他命D3 (價值$108) 齊齊提升免疫力