傳聞

25/05/2018 11:58

《魚缸博客》聯想集團績差仲有得彈,走勢難估咪亂咁掂!

  花旗國總統侵侵突然宣布取消美朝峰會,搞到華爾街魚缸腳仔軟,香江呢邊今早(25日)都跟住低開96點。喺「三桶油」同風電佬顯著走低嘅情況下,魚缸半日最多跌過174點。
  聯想集團(00922)噚日中午放榜,截至3月底止第四季度嘅淨利潤係3300萬美金,遠低於市場預期嘅1﹒14億美金,而全年度就盈轉虧1﹒89億美元,虧損幅度都高過市場預期。但勢估唔到,佢績差仲有得彈高喎。
  面對呢條魚毛放榜之後嘅升勢,唯一可以解釋到嘅,就係短期內嘅壞消息可能都已經浮晒面。不過,博客就真係對佢後市走勢唔算太樂觀喇,雖然聯想集團係科技佬之一,但就永遠都唔跟板塊升,又唔太受到D相關利好消息刺激,有朋友甚至話過佢係過氣嘅科技佬,慘慘。睇怕唔轉型嘅話,都幾難同街坊們競爭。
  參考埋大行嘅睇法,目前咁多間今日點評過聯想集團嘅大行之中,得麥格理睇得最樂觀,畀咗個跑贏大市評級,「他屐」就5﹒1銀。其他都普遍畀中性,甚至減持評級,而「他屐」普遍都低過現價。中金就最狠心,只係畀得2﹒6銀。
  雖然聯想今日繼續熱炒,不過博客就有少少擔心依家只係虛火,加上魚缸都仲係未穩定,再者喺下個禮拜五(1日)收市後就被踢出藍戰士系列,呢條魚毛其後走勢都仲係個問號,相對難預測,建議缸友都係唔好亂咁掂喇。

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

放大顯示
風水蔣知識
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

道教符箓解析:符咒能醫百病可驅鬼?功效、製作、用法、顏色代表咩?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎