傳聞

14/05/2021 15:58

《笑傲缸湖》馬斯克這邊發負評,那邊有公司趁低加碼比特幣?

  呢期比特幣就無運行有個大調整,因為Tesla創辦人Elon Musk(馬斯克)香江時間周四(13日)在社交平台「反口」,話Tesla會暫停接受比特幣購買產品,因為擔心比特幣挖礦同交易活動,會令化石燃料使用量迅速增加,消息觸發比特幣價格一度跌至46000美元水平。現時比特幣暫時企穩50000美元水平。
  不過有公司就「別人恐懼我貪婪」。全球持有比特幣最多嘅上市公司MicroStrategy在一份監管檔中披露,最近又用1500萬美元購買了271枚比特幣,平均價格為55387美元。
  MicroStrategy係首批將比特幣納入資產負債表嘅上市公司之一。公司CEO Michael Saylor就話,加倉後公司持有嘅比特幣總數達到91850枚。
  該公司嘅比特幣持倉總成本為22﹒4億美元,平均價格為24403美元。雖然最近兩日比特幣價格大跌,但該公司嘅比特幣資產按目前價格計算仍超過45億美元。
  盈盈就認為,比特幣咁炒起必然有佢自身好處同價值,不過比特幣目前依然屬於較高風險投資,將比特幣納入資產負債表,公司業績好容易受比特幣價格波動影響。另外,盈盈希望管理層唔好忽略主業嘅發展,對自身公司甚至股東本身都無好處啦!所以,盈盈自己就唔會投資呢類公司,只會買業績持續增長嘅公司就最穩陣喇!《任盈盈》

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

放大顯示
練好基本功
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

觀落陰:什麼是觀落陰?人人都可參加地府自由行?遊地獄到底係點?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

全新etnet健康網購 賞維他命D3 (價值$108) 齊齊提升免疫力