傳聞

17/06/2021 15:58

《笑傲缸湖》炒股炒金都未夠,炒埋威士忌有無得諗?

  只要有人嘅地方就有人交易,只要有交易就會有人炒賣,香港人最叻就係炒嘢啦!炒股炒金都未夠,過往炒公仔、炒郵票、炒演唱會飛,總之有錢搵就自然有鑊氣。不過盈盈最近聽聞,由於市場近期資金寬鬆,所以近年來資金開始流入消費品,其中威士忌更曾掀起炒風。
  盈盈我就少飲酒,不過都知道威士忌有兩個地方最出名,一個就係蘇格蘭,一個就係日本,而日本又因為「匠人精神」關係,酒嘅品質相當之高,所以受到酒客歡迎;而2018年開始,「響」呢個牌子嘅17年系列威士忌突然宣布停產,連帶一系列日本威士忌價格炒高。近年來都好多人開始炒威士忌,好似三得利控股嘅「山崎55年」,喺去年8月嘅香港拍賣會上,以8500萬日圓(約650萬港紙)成交,成為一時熱話。
  威士忌嘅價值,在於生產時間長,所以市場稀少性高,特別係5年或10年期熟成嘅威士忌,價格只會有升無跌;而有啲酒廠有屬於自己啲酒桶,部分酒桶可能有過百年歷史,陳釀出嚟會有特別嘅味道,例如果香、煤味等,咁又可以賣貴多啲。
  至於日本威士忌炒高,純粹係供應問題,因為日本目前得10間威士忌蒸餾所,而蘇格蘭就有120間,所以日本產嘅威士忌根本供不應求。但如果真係想炒,又應該點入手呢?高人教路,可以搵返日本近年已經停產嘅酒,因為投資價值比較高;而高年份嘅日本威士忌又比高年份嘅蘇格蘭威士忌有更好價值。
  仲有一點,威士忌收藏價值係唔會暴升,而係慢慢咁升值,所以太過心急嘅,不如都係去返炒股炒金算啦。《任盈盈》

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

放大顯示
練好基本功
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

觀落陰:什麼是觀落陰?人人都可參加地府自由行?遊地獄到底係點?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎