加入最愛專欄  收藏文章 

12/12/2018

買二手手袋送女友,有面子又不用破費?

  步入12月,一連串的節日,又要物色禮物了,左揀右揀,送禮要有面子又不破費?

 

  他拿出手機給我看,網站上的一個Gucci 手袋,幾吸引呢。

 

「呢個袋款正啊,應該要過萬?」身為袋癡的我雙眼發光。

 

「係呀,我打算買畀女朋友。」他笑著說。

 

  Classic袋款很好襯,且慢...我沒看錯,這可是二手的!

 

「你唔係買呢個嘛?二手喎。」

 

「有咩所謂,95%new,睇唔出嘅。」他笑著拿開電話。

 

  他對錢銀計較不是今天的事,只是連買禮物給女友都要省,讓人五體投地了。

 

「二手袋做禮物好怪喎。」我照直說。

 

「佢收到名牌一定好開心,但我唔想洗咁多錢嘛,佢唔知係二手嘅。」

 

  原價近萬元的包,收到誰都會高興吧,想著對方如此重視節日,一擲千金把自己寵上天,遇上世紀好男人了...前題是如果不知這是份二手禮物。洋洋得意的他樂於鍚住銀包,買個二手貨充數,不講誰會知,我佩服他的坦白。

 

「個袋開價$8000 ,我還價$3000咋,我好老實同賣家講買嚟送禮,無咁多budget,哈哈。」

 

「嘩,買二手仲大殺價!」讓我驚訝的事不只一。

 

「講下價平好多,佢睇到個牌子,以為好貴就得啦。」

 

  慳錢買個二手包,還跟賣家直認不諱是送禮要大幅殺價,我著實無言,難道沒有最cheap只有更cheap?!

 

  他女友收到這禮物當刻滿不滿意,我不敢猜了,有原裝包裝,可能未會察覺是舊物,但知道糟糕的真相會反枱嗎?他是故意隱瞞,再裝模作樣,唉,甚麼名牌禮物,別開心得太早,不過是別人用過再重新包起來的偽新品。好啦,真相不揭破就能繼續下去,男的送得有面,女又收得開心,完美的結局啦。

 

  禮物預算少,平有平送,貴有貴買,何必充大頭,表面出手闊綽,實情是買個二手名牌袋還大殺價,難看極了。送份禮物,連最計較、最寒酸的一面都擺出來,不如不送啦。負擔得起才買,不用裝的,好嗎?!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

Immerse yourself in Arts Month

You May Also Like
#Love Philosophy #兩性關係 #禮物 #二手手袋 #Gucci #名牌
More on Sex & Love

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share