加入最愛專欄  收藏文章 

29/06/2021

哪一種男人你不會想接收?那就是朋友的前度!

  有追求者固然好,是比保養品、化妝品威力強十倍的靈藥呀,但有些人的追求,不只會讓你感到尷尬,甚至想落荒而逃!

 

「佢最近成日主動約我……又話買咗小禮物,叫我weekend出去。」她說。

 

「好主動噃,有人追真係好!」女生都享受被追求呀,我也是。

 

「但好奇怪呀,佢係我朋友嘅前度!」

 

  追求者不是誰,卻正是朋友的舊菜,朋友的前度想把她變成現任?Oh No!怎麼關係如此亂呀!

 

「其實係有次我同朋友去飲野,同一晚識佢嘅,佢嗰時對我好cool㗎,但就同我朋友搭上咗。」她把這段舊事娓娓道來:「本來我都無咩理,點知早排佢地散左,佢突然好積極咁搵我,約我出去,仲成日講埋啲曖昧嘢。」

 

「朋友嘅舊菜呀……咁你咪未食已經有『用家食評』?」聽著這些複雜關係的我,充滿好奇兼笑不攏咀。

 

「佢條件係OK,有事業又有經濟基礎,但佢同我朋友一齊過嘅呢段history,我真係過唔到自己,好難食得落呀!」她沒好氣的說。

 

「嗰時唔理你,同你朋友一齊又分手後竟然向你埋手?嘿,你地任佢揀㗎?」要是我也受不了呀,不論面子或自尊亦然。

 

「你知唔知最正嘅係咩?我連佢哋之間嘅床事、招式,都聽過唔少,我點揀得落呀!唔好話聽講佢個方面唔多得,成日『埋唔到尾』㗎……哈!」她可說出重點了。

 

「嘩,有哂畫面喎……佢宜家太dry,見你最就手呀?」連他們的閨房情節都耳熟能詳,甚至是未看到幸福,已明知道不會有性福,那如何接受呀,反正我對他就是沒好感。

 

要當個資源回收筒,將朋友的前度,循環回收再用嗎?他是太有自信,覺得自己魅力無邊,在同一個圈子能左挑右挑?這位女友變成前度,便打起她身邊朋友的主意,這行為、人品怎麼說也不太靠譜。尤其是詳盡的「用家食評」,他跟朋友的太多私事,包括他為人、性格,就連床上密事、戰場在哪、表現如何、玩過甚麼招式,都被朋友毫不客氣的分享過。這些讓人面紅耳熱的「試食」評價,很難聽完後會有興趣吧。儘管她已單身好一段時間,但不等如是「饑不擇食」,來者不拒啊!

 

當日同一日認識,卻態度冷漠,如今朋友那邊情路不通,卻轉頭想和她試試?是閒來無事翻著手機的聯絡人,看看誰適合放進近期「媾女名單」當中,剛好點上了她?那天沒有興趣,今天便無需多說了,她可不是退而求其次的一個選擇。世界這麼大,男人那麼多,確實沒有喜歡到要讓他在同一個圈子裏任揀。

 

  也許誰都可以考慮,這樣一位的朋友前度,thank you,next!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

Luxury Watch Trends for 2024

You May Also Like
#前度 #兩性關係 #曖昧 #追求者 #朋友 #分手 #拍拖
More on Sex & Love

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
大國博弈
貨幣攻略
More
Share