加入最愛專欄  收藏文章 

06/07/2018

世上只有媽媽好,我的男友是「媽寶」

  「阿愚你之前咪講婆媳大戰嘅,我想講,有得鬥已經好幸福,起碼個男人無咩立場,唔會偏幫任何一邊。我而家慘到……好似同人哋個仔拍拖就係迫害佢老人家咁,我開始明白點解佢前妻會嗌離婚!」女友N說。

 

  「我男友好錫佢媽咪,好聽就叫孝順,難聽啲講佢根本就係『媽寶』,乜都要知會『我媽咪』,又或者『我媽咪』話唔好、『我媽咪』唔鍾意。一開始拍拖佢已經講過將來結婚一定要同埋『我媽咪』住,起初我以為來日方長可能到時唔使呢!原來係我太天真,而家情況係…… 佢話『我媽咪』唔係幾習慣多咗個人喺屋企出入,不如你等佢返鄉下或者去旅行先至過嚟瞓啦!唉!你話吖,究竟係邊個迫害邊個……」怪不得有那麼多人說,另一半最好是個孤兒。

 

  我的三大推測:單親媽媽、獨子、一直同住。

 

  故事開端大概是這樣的︰一位小婦人含辛茹苦將獨生兒子帶大,兩人過著有粥食粥、有飯食飯的淒苦日子,她好不容易將兒子養育成材,卻不知哪裏走來一個陌生女人想將兒子搶走;可幸他懂事,一切決定以尊重母親大人為先,拒絕讓慈母落得寂寞、空虛、伶仃的下場。

 

  那麼,兒子的下場又會怎樣?

 

  「你估中晒!不過我男友唔係無革命過,佢同前妻以前試過搬出去住,結果佢媽咪幾乎日日都話唔舒服無人理,請工人服侍佢又唔鍾意,最終都要佢哋搬返去,之後兩個女人日日開火,最終搞到佢前妻走返外家同埋要求離婚。」N說。

 

  像這樣的因果關係根本不難猜中。要服待一家幾口、每日勞碌不停的媽媽,甚少有閒情人釘人;要是有其他家庭成員的話,兒子亦未必會一開始便確切表明婚後要與母親同住。

 

  當然,不是所有單親媽媽也會孕育出媽寶,也不是所有獨生孩子都有媽寶基因。概括而言,母親溺愛兒子,為其生活大小事項籌謀打點,便很易造成互相依賴︰母親依賴兒子,體現母愛和存在感;兒子也依賴母親照顧,他的宗教叫做「我媽咪」,永遠指引他走(所謂的)正確的道路。

 

  天下女人何其多,但「我媽咪」就只得一個。他交女友的首要條件是得到媽媽認可,要是母親大人不喜歡,相信沒有任何一位女友可以站得住腳。

 

  媽寶的垢病是打著「好人」的旗號來追求你,可是你並沒有因為成為了他的女友而得寵,反而是要跟他一同聽候母后娘娘的差遣。當她的兒子還好,自小飯來張口,又有娘親貼身照顧;女友又如何?不就是代替「未來奶奶」接手一切家務,還得每日承受男友口中「我要問一問媽咪先」、「我媽咪年紀大,你就吓佢老人家啦」、「我得一個阿媽咋」。當初欣賞他孝順、窩心,戀上後才知道問題根源是依賴、缺乏思考、慣性由母親作主。原來孝順並不等於媽寶,愚懦才是。

 

  跟媽寶談戀愛,注定有一點難度,除非你的專科是幼兒教育,擅長照顧成熟不了的巨嬰吧!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

Luxury Watch Trends for 2024

You May Also Like
#Sex & Relationship #兩性關係 #媽寶 #婆媳 #男朋友
More on Sex & Love

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
貨幣攻略
大國博弈
More
Share