收藏文章 

25/10/2018

去英國,唔再食麥記、Starbucks、KFC:5間必食英國連鎖快餐店

  英國—香港人旅行、度蜜月、工作假期、pre-wedding、留學、公幹的勝地。一去,起碼十日八日,甚至一年半載,難免有「食快餐」的時候,除了美帝創辦的老麥、Starbucks、KFC,大不列顛子民還會去哪些快餐店?介紹你 5間貼地英國連鎖快餐店,食快餐都食得地道啲、英倫啲!

 

1/ GBK — 高質漢堡包薯條 幾成熟任你揀

 

  GBK 是我最最最最喜歡的英國快餐店第一位!雖然貴過麥當勞,但食完不是一陣風,絕對物超所值!(況且英國麥當勞一個巨無霸餐也要 HKD$50+) 

 

 

  GBK 全名 Gourmet Burger Kitchen,主打高質漢堡包,厚厚的牛肉,肉汁爆醬一樣,任你揀全熟、半熟,甚至三分熟,即叫即製。選擇吸引,如經典車打芝士漢堡、牛油果醬煙肉漢堡。 

 

我最愛藍芝士漢堡五成熟,每次做完大 Project,都會和大學組員去慶功,犒賞三軍。

 

  它的薯條也是即叫即炸,粗薯條好吃,BB 薯條更好吃!我暫時未見過其他餐廳有這款 skinny fries(BB薯條),口感獨特,食唔停口!也有黑松露芝士薯條和炸蕃薯條。點餐後,還有任攞任剝香脆花生、自助醬料站,傾住計、剝住花生等待新鮮熱辣的多汁漢堡出爐。 

 

BB 薯條可愛、特別又可口,推介!1.65英鎊(細)、2.95英鎊(大) 

點餐後,免費任攞任剝香脆花生,微不足道,卻是窩心。 

整個用餐過程舒適、休閒,沒有快餐式「啲位有咁窄得咁窄,等你食完嗱嗱聲好走」的壓逼。

 

  GBK 在 2001年,由長居英國的紐西蘭廚師 Peter Gordon 創辧,大受好評,至今超過 60間分店,在所有英國大城市都會見到。近年逐步擴展至希臘、愛爾蘭、杜拜。但還是在英國最易找到!

 

英國各大城市總有一間,方便易搵,人均消費約 HKD$80-120 

 

Read more:想嘆傳統英式下午茶?人氣首選:英國約克Bettys Café Tea Rooms

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

Luxury Watch Trends for 2024

You May Also Like
#背包客 #快餐 #英國 #Travel #漢堡
More on Travel & Dining

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
大國博弈
貨幣攻略
More
Share