加入最愛專欄  收藏文章 

2017-12-29

80後窮小子揣1萬元闖韓 變出逾億王國

 

滿腦生意經極速度蹺

 

 

  Ronny旗下最為人熟悉的生意,要算是s.a.wedding,這個一站式韓式婚紗攝影,單是在港每年接待約1,500對新人,連同台灣、澳門、廣州、深圳等亞洲地區,客人數目突破1萬人。「s.a.wedding個品牌值錢,每年做3,500萬至4,500萬生意,而One Day Tour也年做4,000萬至5,000萬元生意,餐廳一年先做180萬元生意,值咩錢?做生意其實係一個Game,係一個數字遊戲而已。」Ronny似乎已睇通睇透。

 

 

  至於沒有失敗過?Ronny說要看如何介定失敗二字:「好似股票咁,放咗就失敗,唔放就唔失敗!」他說旗下餐廳開業5年來,沒有賺也沒有蝕,更反問這又算不算失敗?在訪問期間,Ronny說出多個生意點子。「我可以Freestyle咁Rap好多生意出來,就算同一個人傾偈,都可度身訂做一個新的生意畀佢。你可以當我係一個Business Marker,又可當我係一個Business Designer,我覺得每個生意都係不死,要工匠的精神去研究。」

 

 

靚靚老婆 成公司生招牌

 

  在韓國這18年,Ronny默默耕耘,現時集團在韓國、日本、香港、台灣、澳門和中國的年總生意額達1億港元,先苦後甜的人生,更贏得美人歸,去年,Ronny與韓籍女友拉埋天窗。「有日冇嘢做,突然起身問女友:『結婚囉!』」兩人於是拿著身分證,再找兩名員工做見證簽個名,到政府部門登記,過程只需5分鐘。「她是韓國女仔,好靚女,冇整過容,最緊要係佢心地好,佢本來係做準備生做藝人,但覺得(業界)黑暗轉做模特兒。」講起老婆,Ronny隨拿出手機向記者展示她的靚相。事實上,他的靚老婆早已成為s.a.wedding的卸用模特兒,是名符其實生招牌。Ronny更笑言:「訪問剩係出她的相就可以,保證大賣!」

 

轉載自: 《iMONEY智富雜誌》

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多創業兵團文章
你可能感興趣
#買樓 #理財 #品牌故事 #創業
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share