收藏文章 

2018-09-19

【山竹過後】見盡老細Mean爆一面!10句「一秒激嬲」打工仔的話

  颱風「山竹」周日(9月16)襲港,不少人都形容風後的香港市容尤如災難片現場,不過儘管風勢破壞力驚人,但卻絲毫無損一眾打工仔要返工的心,在風暴翌日的星期一照樣「迎難而上」。

 

(網上圖片)

 

  面對著港鐵「有限度服務」、巴士停駛、爛路、塌樹等「挑戰」,大家都尤如障礙賽的參賽者,展示平日連老闆都前所未見的決心與勇氣,不惜於鐵路沿線徒步、「爬樹」、用無比耐性等車、「縮骨」擠入車廂……完全感覺到那股堅毅不屈。不過究竟背後是甚麼驅使打工仔打完「八號波」都要返工,是責任?還是愛?

 

  很可惜,背後原因可能是因為他們有個「Mean精」上身的老闆,不見半點憐憫之餘,連特首林鄭月娥那句「互諒、體恤」都不見影蹤。以下10句「一秒激嬲」打工仔的言行句句真實,有血有肉,究竟道理站在勞方或資方? 

 

網民有話兒 ︰如何「一秒激嬲」打工仔?

 

  1. 同事家住大尾督交通不便,僱主建議員工用Annual Leave扣假。

 

  2. 同事家住新界,花半日還未能上班。老闆:「你都唔想嘅,扣你半日假。」

 

  3. 老闆:「我落咗風都即刻返公司啦!點解啲Part-time 都唔肯返吖?」(時間為下午六、七點)

 

  4. 一句:「公司規矩,幫你唔到。」

 

  5. 早上10點致電同事:「你同我Make sure 今日三點前出晒啲野。」

 

  6. 老闆:「其他同事都已經返咗公司,如果你Lunch 前返唔到就扣假。」

 

  7. 老闆:「咁你都要諗辦法㗎,加幾多錢搭的士都要返㗎。」

 

  8. 老闆:「打完風無車你慢慢返唔緊要,但今個月勤工獎實會冇!」

 

  9. 老闆:「返唔到嚟唔緊要!聽日補請假紙就得㗎啦。」

 

  10. 老闆:「你游水都要游返嚟呀!」

 

  90後、00後等年輕一輩經常被批評「唔負責任」、「唔聽話」,資深同事想跨越年齡鴻溝與年輕人和平合作?先要注意5個相處細節

 

Source: CTgoodjobs

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #颱風 #山竹 #辦公室貼士
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share