收藏文章 

2014-06-11

空中飛人

  呢次巴西世界杯之旅有個與別不同之處,就係飛得特別多、特別遠。香港去巴西冇直航,我今次先坐8個鐘去杜拜轉機,停留幾個鐘,再坐15個鐘去聖保羅,全程就用咗一日有多。難怪開頭有好多巴西fans本來話今屆一定要去朝聖,但一聽到途長路遠,惟有慳番。

 

Gloria(左)上機敷mask未影到,先睇下佢同世杯波飛合照嘅真面目。

 

  今次我嘅行程係會由開幕逗留到閉幕,由揭幕戰巴西對克羅地亞直到決賽都有得入場,前後會目擊十幾場波!

 

  其實第一眼睇見個行程表,真係第一時間叫咗出嚟:「正呀!」因為咁大個仔做過幾次世界杯,都未試過現場睇咁多場波,之不過公司同事第一反應係:「小心暈浪呀!」

 

  吓,又會嘅?

 

  跟住細心睇下行程,由於巴西地大物博,要穿州過市睇波「既快捷又方便」方法只有一個,就係做空中飛人坐飛機,

 

  粗略估計我哋隊team每三日就要飛一次,短則一粒鐘、長則三粒鐘,呢鋪儲mileage嚟講收穫應該唔錯。

 

  要飛來飛去,因為要穿梭聖保羅,馬努斯,福塔雷薩同里約熱內盧,有幾日仲係凌晨要上機。不過我地香港球迷不嬲習慣為咗睇波可以去到好盡,瞓覺呢啲嘢好次要嘅啫,喺香港嘅你,隨時瞓得仲少過我啦!

 

  家陣臨上機嘅唯一煩惱,就係有咩「細藝」可以過日晨,我嘅拍檔Gloria(鄧佩儀、2013國際中華小姐冠軍)話會把握時間響機上敷mask,咁特別嘅奇景,我會唔覺意影畀大家睇下!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share