收藏文章 

2014-06-20

意大利原來fans多

  西班牙出局,唔少fans、包括我上屆嘅拍檔高Ling(高海寧)都傷心到暈,不過與此同時亦有唔少呢幾年受過西班牙氣嘅其他fans把握機會一齊唱「喜氣洋洋」。

 

  球場就係如此一個英雄地,成績決定一切,遊戲規則正是如此。失落嘅朋友毋須太失落,其他fans會慢慢同你坐埋一條船,而永遠都會有下屆賽事等緊你!

 

  西班牙輸在食老本無晒活力,但今屆確實有好多支球隊都令人眼前一亮,鬥志強勁有備而來,你睇第一round有六場波係落後球隊可以反勝就知一二!就算都係一分都無嘅澳洲,同荷蘭搏到盡雖敗不辱。西班牙呢,新人係時候接棒嘞。

 

  今屆我暫時現場睇過三場波,包括揭幕戰巴西對克羅地亞、英格蘭對意大利、巴西對墨西哥。巴西嘅主場威力喺強,但我對作客嘅墨西哥fans印象仲深刻,佢地差唔多霸到三分一座位,軍容整齊口號一致,我認為呢班第12人將會響之後嘅比賽繼續發揮重大作用,而其他都有呢個動員能力嘅包括哥倫比亞、烏拉圭、阿根廷呢幾個隔籬鄰舍。歐洲隊喺得英格蘭好啲,但都只係有幾千忠實fans啫,未必夠嗌!

 

  講起意大利,其實喺好有味道嘅一隊波,佢哋唔係用緊主流體系嘅快速反擊,因為無咁多年輕快馬,亦唔係打有啲out out哋嘅控球在腳TIKI TAKA,反而係用大佬派路做重心踢陣地戰,每一個攻勢都由佢發動派牌,鋪橋搭路,冷靜淡定,隊友對佢有幾信任,你睇個個前仆後繼就知。35歲嘅派路可以頂幾多場分分鐘佢自己都唔知,但係做球迷嘅,有一場就好睇一場啦!

 

好多巴西人都有意大利血統,令後者亦擁「主場優勢」。

 

  意大利仲有一個無人留意嘅優勢,就係原來好多巴西人有意大利血統,數字僅次於葡萄牙,所以佢哋有唔少潛在fans,對英格蘭當日,支持意大利嘅聲音就竟然多過對手嘞!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share