收藏文章 

2014-06-24

「蘇亞雷豬」潛水講波鬧劇

  其實自己好心多,今次電視台出埠巴西世界杯可以話過足電視癮,講波、採訪、包故仔樣樣都做,又難得電視台又肯畀我乜都掂下,咁就何樂而不為!

 

世界杯夢想可以很大,但英軍fans要等下屆。

 

  現場講波呢味嘢,試過真係戒唔甩條癮,能夠響球場居高臨下睇晒全場,然後快香港幾秒鐘去講場波,確實係人生一大快事。

 

  我除咗揭幕戰,兩場準決賽同決賽都仲有機會現場講波,當然非常期待啦,最好戲碼係:乜乜對乜乜,自己填啦!

 

  有朋友問我點解現場唔講多幾場呀,咁其實因為製作費用高昂,頭尾有四場都唔錯㗎嘞,近幾年香港電視台都已經冇咗現場講波呢項優差,今次能夠重新出發,對我哋講波嘅實在係大好消息,因為睇到同講到嘅嘢都多好多,希望球迷們都會感受到現場一樣嘅效果啦。

 

  而呢兩日亦有好多朋友問我搞邊科,因乜上周五英格蘭對烏拉圭場波我響現場嘅報道變咗潛水咁嘅聲,喺度先同我公司嘅台前幕後拍檔say sorry,查實當日呢場我哋係預咗響現場做賽前同賽後嘅故事,但係眼見場波群情洶湧,所以同公司夾咗臨時加插一個電話phone in,為大家提供多啲現場氣氛。

 

  賽前我哋試過響球場講電話都好地地,但到真正開波之後,現場聲浪之大,已經去到隔籬位講乜都聽唔到咁滯,所以就發生咗香港交咗畀我講,我又唔知仲響度傻下傻下自言自語嘅鬧劇,而之後又有我講緊但唔知我講乜嘅潛水聲音,只怪現場聲浪太大啦!

 

  加上我一開始講:「蘇亞雷斯就入波!」你可以想像現場拆天咁嘅環境,所以香港球迷只聽到我最後留低嘅四個大字:「蘇亞雷『豬』!」而豬就係我!

 

轉載自晴報

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share