收藏文章 

2014-06-25

我有冇畀人打?

  大家多少都知我係流住阿根廷嘅血,嚟咗兩個星期,我一直好留意巴西人對阿根廷嘅睇法,想知道佢哋兩隊世仇之間究竟反面到咩程度,而《晴報》編輯哥哥更好奇問我,成日著住阿根廷外套周圍去,究竟會唔會畀人打?

 

巴西球迷其實對阿根廷上身嘅我好友善。

 

  首先講自身安全問題,多謝大家關心,巴西人見到我成日阿根廷上身,通常有三個反應:一係唔理,見怪不怪;二係當我係阿根廷人咁打招呼:「呀珍天那?!」三係表示不屑,畀隻向下嘅手指公我,不過通常塊面都係有笑容嘅,只要我即刻畀番隻向上嘅手指公兼嗌番句「拔蕉!」,咁就會識多個朋友嘞!

 

  其實論國力,兩國根本蚊髀同牛髀,兩億人口嘅巴西係南美大佬,佔咗南美一半咁大,阿根廷得個四千萬人,國內經濟又差,本來就唔應該放佢在眼內,巴西之所以成日當佢係眼中釘,全因為一個波字!

 

  我響巴西電視睇過幾個節目同廣告,都係恥笑阿根廷人,就類似每個課室入面都有個畀人玩嘅同學仔一樣。巴西人想笑,就攞阿根廷人嚟玩,其中一個廣告仲係阿根廷球王馬勒當拿粉墨登場,扮演一個好煩好多嘢講嘅燈神,講講下啲人嫌佢煩索性變走佢,全場靜晒!難得老馬又肯做埋一份喎!可能係佢有幽默感,當然更可能係錢!

 

  史上從未有歐洲隊響美洲贏世界杯,所以坊間好多球迷都覺得有機會出現一場全南美決賽,家陣巴西順利A組首名出線16強,如無意外阿根廷亦會奪F組首名,分開線路作戰之下,呢對冤家唯一碰頭機會就係最後一場。如果有咁嘅一日,大家一定要睇下邊隊成為笑話啦!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share