收藏文章 

2014-06-30

森巴死過翻生

  防暴警隊已經響門口準備好,好在唔使做嘢住,不過睇嚟之後巴西每場淘汰賽都預定多啲阿sir響現場先得!因為16強就見咗巴西個底,睇嚟都冇乜嘢係「take it for granted」,今次互射12碼唔死得,唔單止係巴西全隊嘅運氣,亦係全國人民嘅運氣,最重要係我哋專程嚟睇波嘅運氣,可以過多幾日安樂日子!

 

巴西驚喜晉級,我望住各位地膽fans,只能講一句你快樂所以我快樂。

 

  睇完波後,上facebook欣賞下各位理智球迷嘅睇法。嘩,除咗小部分巴西die hard fans力撑外,大部分「中立」球迷竟然都係替智利不值,認為佢哋表現遠勝東道主,咁當我打橫瞓響福塔雷薩沙灘上嘅fan fest時,睇見智利守得咁好,然後加時仲有個中楣波唔入,就真係有啲替佢哋唔抵。

 

  只不過呢,響我副黑超望出去周圍都係可愛巴西朋友,而佢哋焦急嘅眼神提醒我唔好諗咁多,總之響決賽之前,我都要隨時變身brazilian,因為睇世界杯,主辦國真係唔可以咁早走,你諗下一個死城咁的話,又點會玩得high!

 

  之後睇埋哥倫比亞場波,柏卡文練到隊波嘅攻擊力非常立體,長傳短交斬高波畀地波瓣瓣有,型仔占士洛迪古斯又整多兩粒,累積五球暫領先射手榜,搞到大家都有啲睇淡下場嘅巴西。

 

  不過我睇法有啲唔同,其實家陣嘅巴西防守比攻力強,對住主攻嘅球隊反而仲啱打。巴西吸收咗呢場標冷汗經驗之後,下場晉級應該冇今場咁難度高,不過防暴警察,照舊stand by啦!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share