收藏文章 

2014-07-02

邊有咁多假波吖!

  睇完頭三日16強,愈來愈覺得所謂強隊與弱旅之間,分野真係冇想像中咁大,頭六場波三場要加時,另外兩場要去到最後十分鐘甚至補時先分勝負,贏得清脆只有賽前被低估嘅哥倫比亞。

 

送熱情嘅墨西哥fans走人,我最唔捨得。

 

  德國加時僅勝阿爾及利亞相當艱苦,巴西互射十二碼贏智利叫有運,荷蘭反勝墨西哥就直頭係屈機,不被普遍球迷所接受。

 

  可以見到,世界杯勝負除咗紙上談各位球星嘅質素、11個球員加埋嘅表面價值外,仲有一大堆其他原因,值得大家研究,唔使下下都用假波嚟總結嗰啲你估唔到嘅賽果。

 

  今屆好多被睇低一線嘅分子,都交出多一份你事先計唔到嘅拼勁,代表者係哥斯達黎加,正如04年歐國杯冠軍希臘一樣,拆開隊波逐個睇無特別,加埋起嚟就判若兩隊。

 

  鬥心何來?因為國力懸殊,唔少大國球員已有名有利,捧杯捧唔少,最佳例子緊係西班牙班大哥,鬥心係有,不過之前用晒。

 

  我最唔抵得嘅,莫過於係墨西哥出局。面對強勢嘅荷蘭,未開波時我仲諗住墨西哥會擺鐵桶陣引荷蘭大蛇出洞,點不知一開波就搶攻,壓住荷蘭嚟打,加上適應美洲嘅艷陽天,以及人山人海嘅球迷,真係主場一樣,有部署有策略有決心,咁樣打落去如果墨西哥贏咗,其實又點算爆冷吖!

 

  反而荷蘭最後反勝就真係難估,全靠兩位星將的個人之力,史奈達衝力射球人人拜服,但洛賓嘅12碼我就認為完全係博番嚟。

 

  難得香港網上主流意見係幫表現不幫名氣,呢種態度好值得欣賞。捧還捧,甚麼是好波甚麼是流料都係要分得清,打得唔好輸係應份,下下符碌贏嘅話捧杯都唔型啦,就算我自己嘅愛隊都係咁話!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share