收藏文章 

2014-07-14

巴西最後天海一色

  決賽前夕,阿根廷球迷大舉殺到Rio(里約熱內盧),你會以為呢度係阿根廷國土,皆因當「巴西71國殤」後,即刻少咗好多巴西波衫響街出現,加上巴西今屆一場波都未試過響Rio踢,同呢個決賽城市有緣無份。

 

街邊紮營嘅阿根廷fans嘻嘻哈哈,好似笑緊住酒店嘅朋友係傻瓜!

 

  諗番四強前同家明哥(郭家明)做訪問,佢身份係FIFA技術小組委員,所以對決賽嘅預測只能保持中立,但佢話希望係由一隊歐洲隊對一隊南美洲,結果得嘗所願,仲有隊南美隊入決賽,所以Rio市面都叫做有一番熱鬧。但始終係隔籬鄰舍,過境就如去郊外旅行,所以阿根廷人多過香港嘅自由行!

 

  首都巴西利亞上演嘅季軍戰昨晨打完,巴西又大比數輸多場,傷盡球迷心,當我哋又煞有介事驚有事發生時,就發現在場球迷都識比掌聲今屆由頭到尾都咁搶鏡嘅荷蘭,而Rio街頭睇完大電視嘅球迷,埋怨幾句後都和平散去,成熟表現有風度,值得其他成日賴地硬嘅球迷學習。

 

  我響決賽後即晚搭夜機返香港,巴西之旅畫上句號,無論阿根廷輸定贏,都只能匆匆感受一下喜與悲,為延長開波前嘅興奮同期待,我決定徹夜不眠寫Postcard,似乎好老套,但收到嘅朋友好開心㗎,然後響天光之際,會落去沙灘旁睇下瞓街嘅阿根廷Fans醒咗未,say個hi之後就剝衫剝褲,游番個暫別嘅Rio水,享受下最後嘅天海一色。個天,如無意外應該係藍白色!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Keyman森巴舞文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share