收藏文章 

2020-08-14

《Online有話兒》索羅斯:股市自二戰以來最危險

  美國經濟未全面重啟,但股市就行得好快,納指喺上星期仲創過歷史高位添。喺呢個時候,啱啱慶祝過90歲大壽嘅國際金融大鱷索羅斯(George Soros)就出嚟講兩句,佢警告而家個市好危險,風險程度係自二戰以來最嚴峻。點解佢會咁講嘅呢?

 

(Shutterstock圖片)


美元疲弱,聯儲放水導致股市有泡沫

 


(Shutterstock圖片)


  索羅斯開宗明義咁講話美聯儲積極放水,美元疲弱之餘亦催生流動性,間接令到美股陷入泡沫:


  「現時由聯儲局放水所引致嘅泡沫,我就唔會再玩啦!而家個市喺咁升,主要因為槓桿更多財政刺激策略同埋侵侵宣布疫苗在11月前問世消息。現時是自二戰以來他人生中最嚴重的危機--個市正處於革命性時刻,正常情況下無法想象的事,不但變得可能且實際上已經發生。」


  其實唔少人都講過,聯儲局放鴿同埋接近零利率,可能係最後一招,如果連呢招都無用,美國經濟係點真係難以想象。


索羅斯:特朗普是騙子!

 

(Shutterstock圖片)



  侵侵(特朗普)都成日都被人詬病,連索羅斯都講埋一份,直接話佢係騙子:


  「佢只係一個有自信嘅騙子,呢個人好危險,佢破壞美國民主制度,但相信只係短期現象,希望11月大選後結束。」
  

  索羅斯咁講,意味住佢預測呢次大選有機會執位,唔通拜登真係有機會?不過索羅斯都講明,侵侵會無所不用其極咁保住個總統位置,大家要小心小心!



黑石集團都出聲,講明股市就到頂

 

(Shutterstock圖片)



  除咗索羅斯之外,另外一個大集團黑石都擔心,其中私人財富管理部門副主席韋恩都咁講:


  「其實我都睇跌市,其中標普500指數接近歷史高位,已充分反映咗利好因素,投資者應該買黃金對沖美元下跌風險。」


  雖然佢無索羅斯睇到咁淡,不過佢都提出目前美國經濟係由財政政策撐起,離復甦仲有一段距離;而美股呢期嘅反彈都係由科技股同增長股主導,部分估值已經反映未來兩年盈利,即係話已經到晒頂!

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #索羅斯 #美元 #特朗普 #黑石集團
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share