收藏文章 

2021-09-06

《Online有話兒》馬斯克大戰貝索斯,星球大戰前哨戰-打官司!

   呢兩年「星球大戰」打得如火如荼,兩位「世一」嘅霸主馬斯克同貝索斯,大家日日都爭住上太空,又要鬥下邊個升得高啲,又要串下對方咁,真係太空界嘅「渝亮」啦!不過,佢地目前唔鬥上太空住,而係鬥打官司!有報道指貝索斯旗下公司瘋狂控告馬斯克旗下嘅Space X,平均每16日就告一次,究竟有啲咩事要告得咁密呢?

 

(Shutterstock圖片)

 

兩位首富先鬥身家,再鬥到上太空

 

(Shutterstock圖片)

 

  其實兩位富豪都已經有過千億美元身家,據福布斯數據顯示,貝索斯目前身家大概係2001億美元,而馬斯克大約係1907億美元,但由於股價經常浮動,所以兩人係「首富」頭銜上經常換位。

 

  事實上,兩人概「本業」其實已經相當穩定,亞馬遜已經係電商巨頭,而特斯拉又係電動車概著名牌子。但兩人都選擇開發同一個藍海-太空,早前貝索斯旗下概藍色起源以及特斯拉旗下概Space X都開展商業太空旅行事業,仲已經完成試飛,已經進入賣飛程序,不過雙方都好似睇大家唔順眼咁款。

 

貝索斯日告夜告Space X,希望想打殘對方?

 

(Shutterstock圖片)

 

  大家兩間太空公司除咗開發太空旅遊事業之外,仲想係國家登月計劃上分一杯羹,而美國航天局(NASA)早前耗資860億美元嘅登月計劃上,就選擇同Space X合作,貝索斯嬲嬲地,就一口氣連NASA、Space X一齊告上法庭,抗議NASA向馬斯克提供29億美元合約。

 

  跟住亞馬遜子公司再向聯邦通訊委員(FCC)會投訴Space X,並敦促FCC拒絕SpaceX的第二代星鏈(Starlink)修正案,理由係Space X嘅修正案有兩種不同部署方案,而係高度、傾斜度、甚至衛星總數等每一個主要細節上都未有完全解決技術設計,違反了FCC對相關申請需要具備「完整性且沒有內部不一致細節」嘅規則。

 

  馬斯克統計過,貝索斯幾乎每16日就告自己一次,仲串佢話:「自從佢退休之後,就變成投訴控告專業戶,日日就係到告Space X。」

 

第二個戰場:衛星互聯網

 

(Shutterstock圖片)

 

  正所謂「一街都係飛機,一地都係手提電話」,雖然飛機大家就搭唔到啦暫時,不過網就要繼續照上,而家開始流行將「衛星電話」平民化,所以唔少公司都開始透過建立衛星系統提供服務,好似Space X咁,已經有一個計劃名為「星鏈」,目前已經獲許可射近1.2萬個衛星之外,未來尋求目標係3萬個!

 

  而貝索斯都有個「柯伊伯項目」,不過目前佢就未開始生產衛星,公司表示可能要到2023年先開始發射。有分析認為,點解貝索斯日告夜告,就係想用法律手段拉慢SpaceX嘅研究速度,希望可以令兩者差距收窄,而市場估計2025年全球衛星互聯網產值將會高達5600億至8500億美元。唔怪得大家日鬥夜鬥啦!

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #馬斯克 #貝索斯 #特斯拉 #亞馬遜雨林 #SpaceX #藍色起源 #Online有話兒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share