加入最愛專欄  收藏文章 

2017-04-06

白鴿眼!衣著打扮知你有冇用

  人靠衣著,衣著再不是「著得舒服、斯文大方得體」就可以。不知甚麼時候起,大家暗暗在心底裏,會憑著對方的衣著打扮,去判斷對方的地位和能力。雖然要解釋衣著和能力之間的關係,夾硬講都叫做解釋得到。但職場上,繼「性別歧視」、「年齡歧視」後,開始出現了「外表歧視」一個現象。 

 

  「外表歧視」照字面解釋,即是外表較討好的人,更能取得職場人的信任和支持;相反外表較不討好的人,則會在職場上遇到更多的困難。或許很多人會說:「唓!your face your fate吖嘛!由學生時期已經領教過啦!」但成人社會裏的外表歧視,變得更加功利、更加拜金! 

 

 

  出入中環高級寫字樓,總要著番1、2個名牌上身,才感到安心。女性多著重於手袋或高踭鞋;男性則多著重於手錶或西裝。即是咁,雖然中環白領名義上叫做「最專業、最成功」的一群,但有幾多人真係賺到「買個幾萬蚊嘅袋完全唔痛」嘅收入呢。不過,著得平凡低調嘅人,又唔見得一定是失敗的一群。 

 

 

  有次公司突然來了個姓程訪客。程生從沒和公司合作過,沒有英文名,是個外表40餘歲的阿叔。他身穿殘舊polo、扯布長褲,褲上前後袋都被個人物品塞爆、戴有眼鏡卻不見書卷氣,只見一個個手指模印在鏡片上、一頭黑白混集似是未梳頭的卷髮,總之外表就如一個送貨工人。平時見開大人物的SALES TEAM遇到如此窮酸的客人,自然擺出高高在上的姿態。

 

 

   「我地嘅客源都係D國際LUXURY品牌,其實你地公司WEBSITE又未有,咩都冇,我好難QUOTE價比你囉!定係貴公司冇諗過整WEBSITE就想搞MARKETING?不如你地公司傾下想要咩先,我地先幫到你架囉。」

 

  「大概個價都比唔到我?之前D客大概幾錢,大概比個價我?」

 

  「冇病人我地點睇症?點收醫藥費呢?都話我地D客係國際品牌,規模價錢未必可以同你地公司作比較喎。」

 

  最終,會議結束,據聞程生頭耷耷地離開會議室。後來,大家發現原來程生是上市公司老闆。一早已唔洗做都唔洗憂,但冇所事事,只好得閒出街開下會,見下人,聽下意見,開拓下新業務。最好你比個數佢,全包,佢乜都唔洗理,你氹得佢掂就得!偏偏白鴿眼SALES TEAM以為人地係小公司、比唔起錢,卻不知人地只係「拎幾百萬錢出黎搵野做下,賺下成功感」。究竟,係你眼中,佢係頭耷耷咁走,定係頭檸檸,覺得你地冇得救咁走?一切在於你內心點睇人,就會得到相應答案。 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#白鴿眼 #外表歧視 #上班族 #OL
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share