加入最愛專欄  收藏文章 

2017-04-13

大鑊!開會先嚟急…點算?

  返工最慘唔係多嘢做,而係多嘢做但又冇機會畀你坐定定做!點解?咪就係失驚無神畀人召集咗去開會囉!需知道作為食物鏈最低層,開會呢啲嘢你從來都冇Say,永遠只有你就上司Schedule!有一早約好時間地點當然最好,起碼畀你安排時間同準備。但總有種會議要你隨傳隨到,突然十萬火急要你衝入會議室幫手。呢個時候,個肚又唔生性,抽住抽住搞肚痛,入到會議室,你會點做? 

 

  公司文化好鍾意開開下會加人,原因?講到阿姐唔熟嘅話題,咪畀啲機會下屬喺其他管理層面前表現下囉。今次輪到同事Janice中招!跟據我同Janice閒談健康生活話題,佢習慣每朝飲一大杯暖鹽水,返到公司再飲自家榨果汁做早餐,一聽就知清腸胃之選!

 

  事件發生於某日早上10點半左右,正是大家(偷偷)嘆完早餐,準備開工嘅時間。Janice突然收到阿姐Whatsapp「Please Come to Room B」,Janice不以為然,因為阿姐不嬲派功課都係用Whatsapp叫人去搵佢,咁Janice咪淨係帶支筆同帶張紙就行入房,點知一開門… 

 

  「我搵咗個精英嚟幫手!呢個好幫手叫Janice呀,之後落嚟佢會為我地詳細講解呢PART架啦!」 

 

  「吓?哈哈,咩嚟架?」 

 

  「MARKETING D IDEA呀!你有份諗㗎嘛」 

 

  「ER..Lily諗㗎喎?」 

 

  「照PRE啦,冇所謂。」 

 

  之後,Janice唯有頂硬上,將人生中第一次見到的Powerpoint向一眾膠層詳細講解。呢個Present考急才之餘,仲要考埋忍耐力,冇錯,Janice係呢個時候搞肚痛。一早飲果杯暖水打掃完腸道污物之後開始湧入膀胱,同時杯鮮榨果汁嘅纖維又不停進擊佢腸道。簡單嚟講,即係大又急,細又急,同時要集中精神用一秒時間速讀每頁Powerpoint,防止係大粒上司面前失禮(失禮阿姐),仲要集中精力收緊佢個括約肌!最終事情發生成點,Janice冇詳細同我講,我諗,佢唔想再提起果幾十分鐘生不如死,徒步由小溪行去激流嘅回憶。不過,佢就好語重心長同我講,下次失驚無神比人召喚,記得做好3個準備!

 

  第一,千祈唔好怕人哋等,最好係門口「裝裝」有咩人,預計今次比人召喚幾耐,之後緊係考慮下使唔使去解放先。第二,千祈唔好貪靚,除咗擺係公司成年冇洗果件保暖衫,因為會議室預咗畀啲Full Suit人開會,冷氣自然開到有咁大得咁大,到時唔夠暖,凍到個人係咁震,失禮唔緊要,最驚又係凍到急!你明的!冬天特別易急!最後,千祈唔好漏帶電話,原因唔係怕Miss咗有人搵你,而係個會到有咩冬瓜豆腐唔明或唔識答,可以搵番相關同事求救!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share