加入最愛專欄  收藏文章 

2017-06-22

有經驗就知,拍拖同偷食一樣要收收埋埋

  人人皆知,偷情當然要偷偷摸摸,不被人發現才叫做偷情。但原來出到社會工作,就算擁有穩定的伴侶、光明正大的戀情,你都必須要如偷情一樣,躲在黑暗之中進行。不然,回到公司遇到三姑六婆,先被攻擊第一輪;再尷尬遇上點頭之交同事,你才突然醒起:唉~早知唔好咁揚啦! 

 

 

  事件發生在一個女同事Kelly身上。全公司都知Kelly有個穩定男朋友,只是大家一直都未有機會見面。一日放工,Kelly約了男朋友在中環吃飯,難得Happy Friday,一兩杯酒落肚少不免。飲了酒、又holiday mood、又難得至愛在旁。Kelly一時興起,和男友打了個「車輪」,到她再次睜眼面對世人時,惡夢就開始了。原來她睜眼之時,和隔離team合作過、每次見面都只會點個頭的男同事對眼。Kelly即時移開視線,希望二人「扮無嘢」。 

 

 

  到了Blue Monday,有緣的二人相逢於升降機。相信大家都體驗過,在升降機遇上點頭之交,是何等尷尬。那短短的兩分鐘,四周圍環境奇靜,你我又站得出奇地近,總覺得「唔出句聲好似唔係太好喎……」捽之,陌生男同事先打開話匣子……

 

  「星期五食飯啊?」

 

  「係呀!」(心諗:廢話!喺餐廳出現唔喺食飯唔通係度打牌啊?)

 

  偏偏這個時候,陌生男同事懶鬼馬地問一句:

 

  「同你一齊嗰個呢?男朋友啊?咁親密!」

 

  「哈哈哈,係啊!」

 

  Kelly心入面已經一百句粗口問候緊同事,為甚麼要重提?為甚麼要曲線告訴我你看到我在打「車輪」?為甚麼你又要曲線告訴同LIFT的陌生同事知,我和一個男人很親密?地獄兩分鐘終於過去,但原來折磨仍未完結!因為升降機內的一傳十,變成了出LIFT後的十傳百,所有三姑六婆即刻對Kelly顯示出無限關心,直頭就金牌媒人Meiling一樣幫你揀仔!

 

  「哎啊,聽講你男朋友幾靚仔喎!不過係咪大你好多啫?」

 

  「點解佢著T-Shirt短褲嘅?佢唔係返工架?」

 

  「嘩!你睇緊啲佢啊!咁多時間唔使返工,好易出去識妹妹仔架!」

 

  一百個不是建議的建議同時襲擊Kelly。慘就慘在,班三姑六婆連年紀都是「姑婆輩」,個個有番咁上下地位。你想鬧佢串佢?忍下好啦!想收工同honey食餐便飯?不然你就帶他出來示人,不然你就偷個情,免得惹來姑婆攻擊。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族 #OL #偷食
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share