加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-30

【奇怪癖好】老闆眼中看出「垃圾美」!專執「垃圾」放滿辦公室

  上司、老闆,喺唔少小薯打工仔心目中,都係尊貴一族,神聖而高貴,同我哋呢啲打工凡人絕非同一階層。但我慢慢發現,上司及老闆,都有一種奇怪嗜好,就係鍾意摷垃圾、執垃圾,然後據為己有。點解一個有學識(掛),有家底嘅人,會鍾意執垃圾?仲要唔係一個半個老闆有呢種喜好,我相信全港8成老闆都有呢個奇怪習慣!

 

執垃圾唔係問題,但世界上會執垃圾嘅老闆,有兩種︰

 

 

  第一種,廢物再造。一個老闆,如果可以將執返嚟嘅廢物再包裝,令佢變成一件有用嘅野,而唔再係垃圾,咁呢個老闆係一個絕頂好老闆;情況就好似十幾年前嘅電影《玻璃樽》一樣,戲中成龍專做回收廢物嘅買賣,令到冇用嘅野變得有用及值錢,甚至令人人都搶住想要。如果各位跟到呢個咁環保而又有腦嘅上司,應該好好跟佢學習。

 

 

  第二種老闆,就係執完件垃圾擺係度等佢變黃金。垃圾特點係咩?冇用、污槽、臭、一文不值。而當個老闆將一件垃圾執咗返嚟,冇好好改造佢令佢變成有用嘅嘢,反而日日望夫石咁望佢成金;而垃圾亦因為一直被睇高一線,以為自己與別不同,不思進取。最終,垃圾依舊係垃圾,仲因為腐爛而滲水、發臭,細菌蔓延至老闆房或其他「真‧寶物」身上,令到其他寶物都開始腐爛變壞,全軍覆沒。

 

  我諗講到呢度,大家都應該get到我想講乜。冇錯,「垃圾」即係「垃圾」,「真‧寶物」即係各位有實力卻被埋沒左嘅同事。有時我真係諗極都諗唔通,點解老闆們會對於某公司訓練出嚟嘅candidate特別情有獨鍾。你話「未試過,要請一個嚟搏一搏」。好!咁你試啦,試完知道係龍係鳳定係垃圾,起碼叫做有個經驗。但失敗嘅經驗唔足以令老闆清醒,佢依然係請啲出自同一間公司,執啲被裁員、被炒嘅人士進駐我哋公司?當你一而再,再而三咁請啲垃圾返嚟,用啲垃圾管治方法去head住我哋。業績,睇唔到有好轉;反而同事對公司嘅歸屬感就節節退減。梗係啦,眼前做到嘢嘅你唔升,咁多錢請個新同事返嚟,為大家製造麻煩,仲要我哋幫佢執手尾,邊個仲會對間公司有歸屬感呢?所以大家,以後見到會執垃圾嘅老闆不妨睇吓究竟佢係第一種定係第二種。如果咁好俾你遇到第一種,記得打風都要掹住佢;但如果遇到第二種老闆,真係俾一次機會佢都嫌多,搵定工跳槽啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #管理 #人才
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share