加入最愛專欄  收藏文章 

2019-04-18

【你好得閒?】「安心偷食」是一件令人鼓舞的事?返工食花生切忌太張揚!

  事隔3日,許志安同黃心穎單嘢真係洗哂腦,無論電視、電話、電腦、收音機定報紙,統統都比佢兩個偷食嘅事洗晒版。姣婆遇着脂粉客,兩位另一半有幾慘就無謂再討論。反而,今日想特別多謝「安心事件」嘅兩位主角偷食。我從來未試過咁支持一對「咁討厭、咁嘔心、冇靈魂得嚟又壞咗」嘅男女去偷食。

 

 

  大家記唔記得安心偷食事件發酵嘅時序:16日中午短片流出,晚上7點許志安召開記者招待會交代事件,同日各品牌嘅社交媒體爭相出post抽水,Sammi Facebook封面轉黑相;17日馬明現身電視城向觀眾做「半」獨家訪問,再有黃心穎IG正式回應事件。

 

 

  雖然成件花生事件相當吸引,但因為事發時於辦公時間內,真正奴隸就算好想食花生,都只會一粒起兩粒止,就趕住返回坐位為老闆賺錢。只有真正冇野做,或者卸膊高手先可以係office hour緊貼偷食事件。每次有新抽水post一出,佢地總係可以以奇快速度分享俾辦公室同事恥笑,你話佢唔係無時無刻mon住交媒體,都冇人信喇!

 

  另外,7點就可以將許志安嘅記招send出group分享,一係你就可以6點準時收工,7點零塞車咁返到屋企睇直播;一係你就係公司瀨死唔走睇記招。簡單一句,啫係冇野做喇!7點我仲係公司搏殺緊趕收工啊,緊係收工最緊要,邊個得閒理你許志安啊!之於成件事最令我心涼嘅,就係17日下午馬明嘅直播。一聲號令,各位冇野做嘅打工仔聚集哂係卸膊王電腦四周,七嘴八舌齊齊為馬明嘅發表講感想。各位踴躍嘅參與Draw左唔少人嘅attention,亦因為偷食事件,令公司有野做及冇野做嘅人無所遁形。

 

  各位team head有見及此,終於做返件人做嘅事。就係將當日所有對偷食事件特別關注嘅各位同事,逐一派工作。由team head親手分配嘅工作,你卸得到就話你叻!不過,充心好多謝許志安同黃心穎呢兩個所謂公眾人物偷食,令到一班推哂D野比我地做,自己冇野做嘅八婆浦頭,俾機會team head知道邊啲人先係真正做野嘅人,還反個公道俾我地。所以,花生可以食,收埋枱底或手機入面慢慢食咪算囉,你永遠唔知公司有幾多對眼望住你,幾時執行「即時死亡制」。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #小薯
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share