加入最愛專欄  收藏文章 

2019-07-11

【一秒上車】唔想再租屋,幫人供樓? 一個社會現象教你快速做業主

  相信香港9成打工仔都擁有同一個願望,就係「我要做業主!我唔要再幫人供樓!」。但生活充滿挑戰,有啲人唔食唔洗幾十年先夠錢畀首期,有啲人甚至一世都未必上到樓添……咁灰嘅野都係唔好講,不如講吓啲喜氣洋洋嘅野好過喇!早前,同事突然積極睇樓,唔洗幾耐,仲神速上埋車添。究竟有咩驅使佢要即刻成為樓奴呢?原來大有故事!

 

 

  話說同事一向都係同老公做「租租」,即係幫人供樓、畀業主恰嗰班。就係幾個月之前,長達兩年嘅生、死約完結,業主順便加租。同事覺得加幅唔合理,而且業主「冇計傾」,同一個價錢,係同區可以租到更靚更新嘅屋苑,於是決定同老公睇樓搵地方搬。嗱嗱嗱,講到呢到,同事都係冇諗過要買樓架。咁大家就會好似我咁諗:「係咪睇睇下樓覺得好煩,又唔想每兩年就煩一次,所以萌生買樓頭啊?」傻啦,同事呢個煩惱我真係第一次聽!

 

  「睇樓、搬屋麻煩係麻煩,但買樓真係咁易咩?突然邊有咁大舊錢拎出嚟畀首期啊,仲要以後個個月用半份糧都供樓喎!」

 

  「人人目標唔同,冇父蔭嘅我地又真係好難上樓嘅,咁你做咩無端端加入樓奴行業先?」

 

  「唉,睇樓期間見到心儀單位,正常你都會講下價架啦,咁agent問我地做盛行,話幫我地問下業主可唔可以平少少,點知agent當晚就話業主唔租畀我地喎……」

 

  「吓?點解啊?」

 

  「因為我老公做公務員…」

 

  「公務員唔係應該更加願意租畀你咩?收入穩定喎!」

 

  「佢話因為我老公係警察……」

 

 

  最怕空氣突然安靜~靜左嘅呢幾秒,大家都明白發生緊咩事。同事仲後補一句:「甚至之後我地再睇樓,一啲就話唔租畀我地、一啲就態度惡劣話唔會平畀警察,受盡歧視……所以咪決定幾衰仔都要問屋企借首期買樓囉……」

 

 

  聽完同事呢個可悲嘅故事,我有一刻覺得難以置信。難以置信在政府製造出黎嘅禍,竟然要前線員工去受;難以置信在,究竟呢個政府有幾失敗,先會迫到社會大眾「連錢都唔賺,我就係要hard time你」;難以置信在,我一廂情願以為同事都係「無父蔭一族」,原來只有我一個先係…….睇嚟如果我想上車,必須要先搵一個警察男朋友!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上車 #樓奴 #香港 #警察 #租屋
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share