收藏文章 

2017-06-22

葉劉返行會睇實妹妹 林鄭借湯拉攏泛民諗多咗?

  噚日公布完管治班子,林鄭月娥今日公布新一屆行政會議成員名單,「公職王」陳智思可謂無懸念,大熱姿態出任行政會議召集人一職。管治班子冇咩驚喜的林鄭,行會人選卻有啲驚又有啲喜,皆因有任總之餘,葉劉又重返行會睇實「妹妹」林鄭搞乜鬼,林鄭仲叫埋湯家驊(Ronny)入閣,想扮晒同泛民有偈傾,不過佢似乎諗多咗喇。

 

陳智思大熱任召集零驚喜

 

  陳智思過往三屆政府都有出任行會成員,做召集人當然駕輕就熟。Jenny之前都探過Bernard口風,佢當時不斷話唔會做官,但就唔抗拒做行會召集人,睇來當時林鄭一早已經Mark實佢。呢個任命講真一啲驚喜都冇,反而小妹好期待,陳智思仲會唔會出任一啲畸形怪狀的委員會。

 

  話又說回來,行會召集人呢個位,一向被視為「白金升降機」,坊間傳Bernard將來會做特首,都傳到爛,而Bernard都同Jenny講過好多次「咪搞我喇!」不過政治一日都嫌長,今日點知聽日事,係咪先?

 

葉劉再入行會為鞭策「妹妹」?

 

  所以,今日有少少驚喜的,反而是新民黨主席葉劉淑儀重返行會,全因Jenny之前幾次見佢,佢都表明不會加入行會或新班子,點知事隔只是個零兩個月卻一改口風,轉頭出現在新一屆行會成員名單之上。葉劉今鋪「唔嫁又嫁」,小妹就覺得,係咪因為做行會成員就可以幫手鞭策「妹妹」林鄭工作呢?

 

湯家驊修成正果入行會 AY鬧爆

 

  另一邊廂,民主思路召集人湯家驊的「第三條路線」亦修成正果。早前已盛傳Ronny會入行會,今日果真榜上有名,佢講過從政唔係為咗永遠做反對派,今次終於如願以償啦!佢同人講有泛民背景人士加入政府及行會是小突破,咦?原來他還記得自己係泛民啊!

 

  不過佢昔日的徒弟楊岳橋就一於「冇面畀」大呼「湯家驊不代表民主派」,仲話如果林鄭想與泛民人士溝通,搵佢本人楊岳橋都一樣得。AY你咁講,好易令人誤會㗎!

 

任總夠朋友 再出山助林鄭

 

  今次名單入面「好評」較多的相信是任總。據Jenny所知,政界又好、民間又好,見到新班子「咁樣樣」都多番質疑林鄭嘅「理財新哲學」係咪能夠成事。面對呢個困境,林鄭唯有轉為邀請「三大靠山」加入行會,為新班子「補位」啦。所以,任總做完林鄭競選辦顧問後,又再「出山」,夥拍金發局主席查太,幫幫林鄭,而且任總夠猛料,真係齋坐都有助行會形象「升呢」啦。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#林鄭月娥 #行政會議 #任志剛 #陳智思 #葉劉淑儀
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share