收藏文章 

2017-08-03

任總有野講:使錢如揸車 識收亦要識放

  埋嚟睇!埋嚟聽!任總有嘢講!特首林鄭份《施政報告》籌備工作如火如荼,金管局前總裁任志剛作為幕僚之一,今日亦再出山寫網誌,講吓自己點睇香港嘅公共財政管理,行文間力撐林鄭嘅財政新哲學,而最Like就係嗰句「把握機遇,投資未來」。

 

 

做得「三大金融靠山」唔係唔寫文支持吓呀嘛?

 

重出江湖寫《觀點》 斥政府守財10

 

  任總當年仲係金管局總裁嘅時候,已經鍾意喺金管局網頁寫網誌,仲起咗個名叫《觀點》,佢好勤力㗎,個個禮拜都有嘢同大家分享吓,尤其係嗰啲「佢識你,你唔識佢」嘅財金政策同TermsJenny仲記得嗰陣係會吼住網誌更新,希望跟任總學吓嘢㗎。之不過,後來任總唔做,陳德霖嘅網誌就變咗不定期更新,雖然都好好睇,不過小妹恒心已經不復再了。

 

  Jenny估應該係為咗配合10月出爐嘅《施政報告》造勢,一直被林鄭形容係「三大金融靠山」之一嘅任總,今日重出江湖再度執筆延續睽違已久嘅《觀點》喇!

 

  任總今次主要係講《基本法》107條有關公共財政管理嘅條文,佢覺得過往十年政府一直採取「守財奴」政策,拖著經濟後腿。Jenny嘅解讀,即係任總覺得前財爺曾俊華一直都太孤寒?

 

以車為喻 施政報告有新嘢?

 

  不過,任總呀!正如你自己喺文章入面都講,「從70年代中開始,協助歷任財政司預備年度《財政預算案》及協助起草撰寫預算案演辭的工作,有接近20年的時間,是內部團隊的成員,更有機會在《基本法》第107條條文起草時,表達我的意見。」咁其實咁多年入面,係咪有人當你講嘢耳邊風先?有冇內幕可以講多啲畀Jenny同廣大讀者知呀?

 

  任總仲特別講到「107條」條文入面,「香港特別行政區的財政預算以量入為出為原則,力求收支平衡,避免赤字,並與本地生產總值的增長率相適應。」大讚用「相適應」而非「同步」,充滿智慧更反映出兼顧到要運用財政政策作宏觀經濟管理。

 

  佢怕大家覺得難明,仲特登用揸車來比喻︰「當汽車行得太慢,便需要『踩油』;當汽車行得太快,便需要『收油』。換句話說,當經濟增長速度太慢,便需要增加政府開支、減稅和作出赤字預算;而當經濟增長速度太快,便可以用相反的財政政策。」

 

  到咗結語,任總當然要SellSell新任政府嘅「財政新哲學」,話「把握機遇,投資未來」的願景,令佢非常鼓舞。睇完成篇網誌,Jenny Feel到林鄭似乎有大搞作,搞到小妹愈來愈期待10月份《施政報告》添!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#任總 #任志剛 #基本法 #107條 #107條 #曾俊華 #施政報告 #財政新哲學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share