收藏文章 

2017-08-24

陳積志D3升副局 劉江華話非君莫屬

  「天鴿」襲港後今日街道上一遍狼藉,仍然見識到十級颶風的威力,猶幸香港沒有太大人命傷亡!而十號波狂風暴雨之下仍要報道風暴消息嘅行家、繼續返工嘅運輸業、飲食業、保安業人士,仲有周圍救人嘅消防哥哥……總之邊個打住風都要返工嘅,Jenny在此向你地獻上最大嘅敬意!

 

你睇!民政事務局副局長陳積志(左一)同 局長劉江華幾friend。

 

一上任就打十號波

 

  風就打完啦,大家今日都要繼續返工,政府都唔例外。今日民政事務局局長劉江華今朝一早就Call定記者,話介紹新返工嘅副局長同埋政治助理畀大家識喎!原本噚日打十號波之際,亦都係民政事務局副局長陳積志(Jack)第一日返工嘅大日子,但係因為「天鴿」非常惡嘅關係,噚日日間都係掛十號同八號波,陳副局就同大家緣慳一面。

 

  陳積志個名大家可能陌生一啲,但係佢其實係一個非常資深嘅AO,未做副局前屬公務員職級入面嘅首長級乙級政務官(D3)。根據政府資料,陳副局曾經喺前文康市政科、警察總部、前民意匯集處、前政務總署、香港駐三藩市經濟貿易辦事處、前公務員事務科、前保安科、大學教育資助委員會、前工務局、前環境運輸及工務局、發展局、民政事務局及民政事務總署。就咁睇真係一個「周身刀」嘅公務員噃!至於係唔係「張張利」呢?Jenny遲吓再八過大家知!之不過,上得呢副局呢個位,總有啲本事嘅!

 

傳同西環Friend底 副局唔認「紅底」

 

  作為一個非常資深嘅AO,據Jenny收到嘅風,陳副局同好多地區嘅建制派人士都好熟,仲傳過佢同中西環好Friend添!Jenny聽聞陳副局喺AO界唔算有太多朋友,未做副局前係D3級,而家升咗做副局,可以話係爬咗唔少師兄師姐頭。

 

  據聞當日不少AO收到陳積志將要做副局呢個消息口嗰時都好詑異,但係局長劉江華就偏偏對佢情有獨鍾,非君不用!最後,就係今日大家就見到咁,佢地兄弟班咁款見傳媒囉!

 

  對於好多人話佢「紅底」,陳副局今日見記者時就梗係即刻否認,「首先我唔係咩『紅底』!」仲話同無數公務員合作無間,相信喺未來嘅日子,雖然身分轉咗,但對住相識幾十年嘅,相信工作上絕對唔會有問題咁話。Jenny都希望承你貴言啦!

 

  陳副局一上任就打十號波,狂風暴雨立立亂,有人就問副局覺唔覺得開局唔順利呀?陳副局就同Jenny講話絕對唔擔心呢家嘢。政府中人仲即刻幫陳副局講說話,同小妹講,其實陳副局噚日一落波就返咗嚟做嘢㗎啦!只不過見十號波嘅威力咁強勁,梗係唔好要記者特登冒險過嚟採訪啦!咁又係嘅,古語有云:「貴人出門招風雨」,不過,做民政梗希望無風無浪,所以陳生你唔好再招惹狂風巨浪喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#紅底 #天鴿 #陳積志 #周身刀 #AO #政務官 #D3 #劉江華 #十號波 #十號波 #狂風暴雨
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share