收藏文章 

2017-09-05

英國學生Visa嘆慢板 留學生等到眼都反

  9月,相信唔少同學仔都開咗學,不過有啲本來打算今個月去英國升學嘅同學就唔好彩喇,因為原來唔知點解英國嗰邊個簽證遲遲都未批,有好多學生都趕唔切開學,有啲仲要延後一年入學,甚至被取消學籍添!可想而知一班學生同家長而家有幾徬徨,所謂時間就是金錢,Jenny聽到都戥佢地慘啊!

 

 

學生Visa出唔切,好多學生都趕唔切開學!

 

有書讀非必然

 

  其實以往有唔少學生哥一到9月都話唔想開學,但係有書讀真係唔係必然㗎!有班去英國留學同學就想開都冇得開,都咪話唔慘慘豬。如果下年先開得學,英國脫歐搞掂晒之後,英鎊好大機會升返,到時家長荷包就唔荒唔「扁塌塌」!

 

  大家都知,英國一直都係香港人嘅留學熱點,以往都冇乜點聽過因簽證問題而出事,但係就喺9月1日開學之際,教育界立法會議員葉建源就同Jenny講,已經收到幾個相關嘅求助個案,而且愈嚟愈多,仲發現今次嘅簽證大塞車原來唔只香港出事,連印度嗰邊都有類似情況,雖然未可以肯定係唔係跨地區事件,但都算係幾嚴重。佢仲同Jenny透露,由9月1日開學到依家已經接收到過800宗個案(Oh!My God!)其中喺初期,個案未係好多嘅時候,佢哋辦事處就已轉介咗28個個案去領事館,而家有25單處理咗,但係仲有唔少學生今個星期就要開學,所以佢都要求英國方面快啲處理好相關個案。

 

7月申請至今仍未有證

 

  或者有啲人會話,其實啲學生早啲申請咪冇事囉!嗱!說話就唔可以咁講喇,事關根據簽證中心嘅服務承諾,一般簽證需時約15個工作天,而俗稱「快證」嘅優先審批申請就最快可以3日搞掂,最慢都係一個星期內,但係就要額外收多大約2000大元。所以有邊個諗到而家開埋學都搞唔掂吖!

 

  葉議員就同Jenny講,最離譜嘅Case係,有同學仔喺7月尾就申請一般簽證,但到而家都未收到消息;亦都有學生喺上個月10號就已經申請快證,但係到今日都仲未批,錯過咗月尾嘅開學禮之餘,校方仲通知佢唔可以入讀今個學年,要延遲一年先可以入學,呢下真係唔知點好喇!

 

政府開熱線幫學生

 

  政府今次就真係「急市民所急」喇!特首林鄭話好關注今次呢件事,所以今日就開設咗條24小時嘅熱線同電郵畀仲未拎到簽證嘅同學仔同家長提供協助,熱線31422522就啱啱今日3點開始運作;如果用電郵,就可以先喺政府網頁www.gov.hk下載登記表格,填好之後send去ukstudentvisa@1823.gov.hk做登記,政府就會將收集到嘅個案,轉介去英國駐港總領事館跟進㗎啦。

 

  林鄭仲話,領事先生願意幫手寫信向學校或機構解釋返係簽證問題,唔關學生事喎!希望呢件事可以快啲告一段落,同學仔都可以係新學年順利開學,讀好書喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#英國脫歐 #英鎊 #英國 #留學 #簽證 #開學 #時間就是金錢 #升學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share