收藏文章 

2017-09-06

首置上車盤「樓」給真.港人

  衣食住行,相信對於香港人嚟講,最頭痕就係個「住」字,事關土地問題存在已久,而香港政府就搞極都未掂。前特首CY為咗遏抑樓價推過幾次辣招,但就好似冇咩顯著成效,樓價仲不跌反升。「樓」已經成為香港人最大嘅心魔。

 

 

有咗「首置上車盤」呢個idea之後,邊度搵土地起佢係一大難題。

 

平嘢有代價 好過冇樓揸

 

   而今日林鄭出席完一個有關房屋嘅論壇,都忍唔住向Jenny同埋一班行家講,而家連「收入唔錯」嘅年輕家庭都未必可以負擔得起買樓,當日佢競選政網入面提出嘅「港人首置上車盤」就係為呢啲年輕人提供第一次置業嘅機會,仲話呢啲機會淨係留畀有「三粒星」嘅「香港永久居民」(香港永久居民、香港永久居民、香港永久居民,好重要!Jenny心裡面要講咗三次);另外,如果你已經有或者買過居屋、物業,Oops!Sorry!咁你就冇份㗎啦!

 

  至於呎價點定、搵咩地去起呢啲「上車盤」,林鄭都唔願咁快揭曉,只係話詳情會係《施政報告》到公布喎!平嘢唔一定冇好,不過要買平嘢就始終要有代價。林鄭都係咁話:「如果定價愈相宜,限制就梗係會愈多!」不過佢都講明,等遲啲佢哋嘅家庭狀況或收入改善咗,私樓供應又多咗嘅時候,相信佢哋就會有能力買返私樓。據Jenny一直以來收到的消息,「首置上車盤」應該係會用收入負擔水平去定價,而唔係居屋咁用市價折扣去計。」

 

「上車」定「郊野」?

 

  香港人好簡單,無非想有瓦遮頭,先「安居」咪可以「樂業」囉!平台大花園、世界級會所,對好多人來講根本唔係重點!所以林鄭都話呢啲「上車盤」無論喺面積或者係設計、裝潢方面,都會樸實一啲。Jenny幾時都支持,樓係要實而不華嘅!

 

  咁地從何來呢?林鄭就同Jenny講話「長策」(《長遠房屋策略》)都未夠地起公屋,所以政府都盡量唔會用嗰啲土地,費事影響公營房屋供應啦!因此就要搵新嘅土地來源喇!林鄭再一次打開口牌,話都不外乎係維港以外填海、郊野公園邊陲、新界棕地、市區重建,仲有塊私人發展商已有嘅地咁囉。

 

   嗱!「土地供應專責小組」今日就首次開會,林鄭都寄予厚望,但係有唔少民間團體就質疑,呢個小組唔少非官方成員都有表態撐開發郊野公園,連前天文台台長林超英都話,冇乜環保人士作平衡,擔心小組一早有既定立場要踩入郊野。到時要「上車」定「郊野」?小組入面個「大辯論」真係拆得掂?小妹真係要拭目以待!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#上車盤 #長遠房屋策略 #公屋 #樓價 #首置上車盤 #居屋 #收入負擔 #買樓 #置業 #郊野公園
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share