收藏文章 

2017-09-28

國慶煙花有「心心」 改道封路要留心

  冇公眾假期嘅「地獄9月」差唔多拜拜!Jenny由七一開始就好期待10月嘅到來,事關國慶同中秋好近,請三日假就可以連放九日咁多!Jenny都Plan咗行程去Happy!不過,Jenny梗係唔會忘記大家啦!所以喺出發之前就幫大家八到今年煙花匯演個安排係點,幫大家做定功課,尤其係揸車嘅朋友就更加要留意喇!

 

 

國慶煙花模擬效果圖。

今年煙花有兩個「第一次」!?

 

  今年煙花匯演分咗八幕,預計歷時約23分鐘,共發放31888枚煙花,認真好意頭!負責嘅製作公司話,今年適逢香港回歸二十周年及臨近中秋,希望以煙花為大眾帶來歡樂。第一幕叫做《啟航》,將會有20次紅色嘅「中国HK」字樣嘅煙花出現,同埋會配上紫荊花圖案同埋紅色阿拉伯數字「20」添!而第二幕《同舟之情》仲會有72個「紅色心型笑臉」造型煙花,係第一次用為一個禮花彈就可以先後完成「笑臉」同「紅心」嘅變換!仲有第六幕個主題叫《愛在香港》,都係第一次有立體心形煙花效果出現,象徵心連心咁解喎! 

 

封路年年差唔多 記得留心聽廣播

 

  警方就預計,今年去睇煙花匯演嘅人數同上年差唔多,而警方同水警安排嘅人手都係同上年差唔多喎。阿Sir,差唔多即係幾多先?大家行家都追住呢個問題嚟問,但係港島總區警司(行動)張Sir張惠華就一於唔答,淨係話同上年差唔多呀、會有適當嘅人手去應付突發情況喎! 

 

  話就話數字同上年差唔多,但係上年維港兩岸都有成28萬人咁多,阿Sir都要有封路嘅安排㗎!Jenny就八到今年煙花匯演當晚,尖東同尖沙咀市中心一帶嘅維港路段就會喺夜晚7點就開始實施第一階段封路,7點半開始天星碼頭個巴士總站都會暫停服務;而對面港島區呢,就由7點半開始封灣仔北,所以各位司機大佬要留意住電台廣播喇!

 

  雖然相信各位阿Sir都會好盡責咁做好個交通安排,不過Jenny都係覺得大家為環保又好,為道路暢通又好,都係盡量搭公共交通工具啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#交通 #愛在香港 #煙花匯演 #同舟之情 #同舟之情 #中国HK #國慶
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share