收藏文章 

2017-11-29

免費搭車船日 你今日搭咗未?

  香港總商會今日舉辦咗個「免費乘搭車船日」,大家今日全日可以無限次免費乘搭電車,同埋兩條來往尖沙咀至中環及灣仔嘅天星小輪航線。趁住仲有幾個鐘,大家快啲去遊吓「叮叮河」,或者瘋狂過海啦!

 

  既然有免費嘢,咁又點少得Jenny份呢!Jenny今日都特登一早去搭電車,到西環嘅電車廠出面睇吓個活動啟動儀式。不過原來活動未啟動就已經可以免費乘搭,Jenny同唔少市民都唔知道,落車時仲傻更更咁拎個銀包出嚟添!

 

一人一鈴鐺扮「叮叮」

 

  Jenny去到現場,就見到搞呢個活動嘅香港總商會今次就裝飾咗兩架電車,一眾公司代表一人一鈴鐺,扮電車嘅「叮叮聲」,象徵住呢個活動正式啟動喎!

 

  香港總商會主席吳天海就話,今年已經係第7年搞呢個活動,年年都有幾十萬人參加㗎!咁今年又投放咗幾多錢入去呢?吳生就話其實有數得計嘅,電車、天星小輪嘅交通費都係2至3蚊,一個市民3蚊,一百萬個市民咪300萬囉!所以今年都希望市民多多支持喇!

 

  至於點解係同電車同埋天星小輪合作呢?吳生就解釋,電車同天星小輪同香港總商會一樣,都已經有超過一百年嘅歷史,所以就揀咗呢兩種交通工具做合作夥伴,不過就暫時未有打算擴展至其他交通工具。睇嚟住得遠少少、又唔使過海返工嘅新界市民就未必享受到呢個免費搭車船日喇!Jenny都希望有日可以擴展到其他交通工具,而且仲可以係假日舉行,咁就可以去多啲唔同嘅地方,感受吓唔同嘅香港喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share