收藏文章 

2017-12-04

如何記住「憲法」?一於「染紅」日曆多日假!

  12月4日係一個大日子!咩大日子?唔係小妹生日!係「國家憲法日」呀!Jenny細細個已經去唔少《基本法》嘅講座,知道《基本法》對香港來講好重要。但係原來今時今日淨係講《基本法》係唔夠㗎,要拉埋《憲法》一齊講先夠Update!

 

「國家憲法日」座談會今年第一次搞,中聯辦法律部部長王振民、前律政司梁愛詩、政務司司長張建宗齊齊出席支持!

 

《基本法》突然變配角

 

  話說,早在2014年中國人大已將12月4日定為「國家憲法日」。香港就今年第一次趁呢個日子搞咗個國家憲法嘅座談會,順來賀一賀憲法公佈施行35周年。咁高興,點可以少左Jenny嗰份呢?中聯辦法律部部長王振民有出席㗎,佢話推廣《憲法》對於香港人嚟講比較新,因為以往廿年都係推廣《基本法》。

 

  不過見今日政府官員、中聯辦都齊齊出嚟高呼「推廣《憲法》」,而之前日日提住嘅《基本法》就冇乜點提,變咗配角嚕!正當咁多位嘉賓都喺度講《憲法》同《基本法》如何密不可分、息息相關、對香港嘅影響如何深遠之時,王部長就講咗一樣非常「貼地」嘅嘢!

 

乜嘢「染紅」最令人期待?日曆囉!

 

  可能大家都記得Jenny都講過好多次,小妹法律知識有限,所以一輪「法」來「法」去之後,就覺得咩都係假,同Jenny呢啲香港打工仔講最貼身、最上心嘅,就梗係講放假啦!似乎王部長都聽到Jenny嘅心聲啦!佢就同同場嘅張建宗司長提議,不如整返個「國家憲法日」,即係12月4日做法定假期啦!如果係真嘅,Jenny梗係第一個舉腳贊成!

 

  王部長席間講過中國係紅色嘅,所以香港喺回歸之後,政治版圖上梗係毫無疑問地係紅色中國嘅一部分,所以冇咩「染紅」、「不染紅」嘅講法。計Jenny話,應該唔少香港人覺得其他所有嘢「紅」唔「紅」都唔緊要,最緊要係日曆嗰一格要「紅」!要港人記住「憲法」其實唔難啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#打工仔 #放假 #基本法 #憲法
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share