收藏文章 

2017-12-15

樓下聖詩悠揚 樓上警報作響

  本身今日星期五,Jenny就唔使追住立法會啲會係咁聽,不過因為大會主席梁君彥之前講到明今次要加開4日會,仲要日日都朝9晚8,Jenny都只能「捨命陪主席」啦!所以小妹今日又要坐足成日立法會喇!不過立法會除咗有點人數嘅鐘聲陪伴Jenny之外,今日仲多咗兩種「音樂」添!

 

 

阿廸一早用鐵鏈將自己綁喺座位,保安唔知喺邊變把大剪出來剪斷咗鏈。

 

EQ發言撞正踏9 黨友即刻閃人走

 

  Jenny今日一早就返到立法會等大會開始,點知會都未開,民主黨許智峯就拎出佢哋噚日發言時嘅警報器出嚟再㩒響多次,結果就俾主席驅逐離場,仲要今日之內都冇得返回會議廳!

 

  唔講大家可能唔知點人數係有個「慣例」㗎!每逢到踏9就點,就算冇叫點人數,建制派都自動自覺咁行出會議廳。點知輪到民建聯議員葛珮帆(EQ)發言嘅時候啱啱好10點9,建制派嘅議員都陸陸續續咁走咗,不過民主派就冇叫點人數,EQ當刻都好無奈咁話「得返兩個人喺到……」

 

  Jenny明白嘅,EQ身為建制一員,冇可能主動嗌點人數㗎嘛!民主黨譚文豪見EQ咁慘,就話「我見你都辛苦啦!」就幫佢叫點人數。Jenny覺得呢個泛民與建制「合作」嘅畫面實在難得!

 

 

樓下就一班小學生用天真嘅聲音唱聖誕歌,其實都幾諷刺。

 

場外樂韻悠揚 場內警報嗡嗡響

 

  講起點人數,日復日Loop不停嘅點人數鐘聲之中,今日Jenny終於聽到不一樣嘅「鐘聲」,就係Jungle Bell 喇!事緣劍拔弩張嘅立法會中午有個「午間音樂表演」,有班小學生嚟同議員們齊齊唱聖詩,同大家慶祝聖誕節!不過Jenny心諗,今日明明要打仗,議員們仲有時間去聽歌咩?到表演就快開始嗰陣,Jenny又真係見到立法會主席梁君彥、教育界葉建源同埋醫學界陳沛然落咗去樓下,戴起聖誕帽扮吓Cute,同一班小朋友影相,跟住就聽佢哋唱聖詩。

 

  不過場內同場外從來都係兩個世界,喺場外嘅主席就欣賞緊優美悠揚嘅聖誕歌聲,場內嘅代主席就要處理嗡嗡作響嘅警報聲。呢啲警報聲原來係來自朱凱廸(阿廸),阿廸喺座位拉起「不做人大」嘅橫額同埋高叫口號,又再次㩒響佢哋寓意「叫醒裝睡的人」嘅警報器,最後代主席命令阿廸退席,原來阿廸一早用鐵鏈將自己綁喺座位唔願離開,保安將鐵鏈剪開後抬走咗阿廸,前後擾攘咗10分鐘左右,又慢慢回復平靜。Jenny坐喺記者區,聽住兩邊截然不同嘅「音樂」, 真係覺得好諷刺。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#聖誕 #警報 #立法會 #Jungle Bell #場外場內 #議事規則
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share