收藏文章 

2017-12-21

傳袁國強已經遞信「炒」林鄭魷魚 鄭若驊又變返大熱?

  今日各大新聞媒體都引述消息話,律政司司長袁國強已經向特首林鄭月娥遞咗信,做到今年年尾就會唔Do,而接任人喺出面嘅資深大律師、人稱「公職女王」嘅鄭若驊。如果係堅嘅,咁就可以實現到林鄭上任時曾經高呼「想有多啲女性司局長」嘅願望喇!

 

早在林鄭公布新班子之時,已經傳袁司長唔會做足5年。

 

鄭若驊回心轉意肯入「熱廚房」

 

  其實袁生辭職嘅消息成日滿天飛,不過就一直都冇明確嘅風講話搵邊個接任,Jenny記得聽過嘅人選有律政司法律政策專員黃惠沖、大律師公會主席林定國;去到近排又傳出消息,話鄭若驊回心轉意,肯入「熱廚房」喇!

 

  點解話鄭若驊係「回心轉意」呢?據Jenny八返來嘅消息,事緣係喺林鄭當選之後,曾經一段時間因為組班嘅問題好頭痕,有幾個位都係冇人肯做,當然包括埋律政司司長一職喇。Jenny仲記得,當時有傳言仲講笑咁話,林鄭食咗太多檸檬,搞到胃酸過多先瞓得唔好,其中一粒檸檬就係鄭若驊請佢食架添!

 

睇嚟聖誕假後至有正式公布

 

  林鄭一早就公開講對鄭若驊「非常欣賞和佩服」,明眼人一睇就知佢好恨搵鄭若驊入「熱廚房」,擴充佢嘅「娘子軍」啦!加上鄭若驊一向喺政治方面比較低調,相信都符合到律政司要中立嘅形象㗎。

 

  不過,據悉當時鄭若驊就對呢個位冇咩興趣,結果都係由袁國強過渡去新政府,當時袁司長開出咗條件就講到明喺做完「一地兩檢」會走人㗎啦!果然,而家「一地兩檢」三步曲行到去第二步,袁司長辭職嘅消息就嘭嘭聲咁湧出嚟。Jenny今朝都即時問返律政司嗰邊,可惜發言人淨係覆咗句「我們不作評論」,睇嚟都要等司長係北京返嚟先至有正式公布喇!

 

「一世一生」這膚淺對白

 

  正當傳言滿天嘅時候,咁啱港台今日都出咗篇林鄭專訪,問吓袁司長辭職嘅傳聞當言冇走雞,正當Jenny以為林太又係一貫地話「我係唔評論傳言」之類嘅時候,林鄭竟然答咗句「無人可以一生一世」,Timing真係夾到冇得再夾!唔通……林太呢排遇到啲咩傷心事?呢個Moment,Jenny睇嚟都要唱返句:「誰人又相信~一世一生這膚淺對白~」喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#一世一生 #袁國強 #回心轉意 #辭職 #一生一世 #誰人又相信 #林鄭月娥 #特首 #一地兩檢 #熱廚房 #娘子軍 #女性
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share