收藏文章 

2017-12-22

特首聖誕北上渡假夠保險!偉雄放足19日最疏肝

  又到聖誕~又到聖誕!真高興!Jenny同唔少打工仔都已經Plan定點樣好好運用呢個假期喇!特首林鄭月娥都唔執輸,終於放佢上任以來嘅第一次假,由今日冬至開始放,放到26號添!Jenny當時見到個消息嘅時候都大呼一句:「林鄭終於肯放假啦!」

 

 

聖誕特別版林鄭卡通公仔。

 

Email料老是常出現

 

  點解Jenny咁大反應?你知喇,雖說特首每年都有22日假期,不過做得特區之首,又點會咁容易就行得開呀!加上林鄭做嘢一向都鍾意親力親為,難得佢竟然肯主動請假,仲要放足5日咁多!Jenny終於都feel到林鄭同我哋呢啲平凡嘅打工仔接近返啲啲喇!

 

  有行家同Jenny講,林鄭今次雖然有5日假,不過佢就唔諗住去咁遠,近近地返內地休息吓就算。Jenny都明嘅,以林鄭事事上心嘅性格,返內地放假又近又冇時差,touch wood講句有咩事都可以即日飛返嚟呀嘛!有政府中人都話,就算林鄭放假,佢啲Email都會隨時出現,所以根本就冇分別!

 

問責官員一半都放聖誕假

 

  而我哋「打呔就興奮」嘅政務司司長張建宗,係繼續唔使放假嘅!話時話,大家係唔係未見過林鄭同張司長同一時間放假呢?有人就話係因為林鄭唔多放心將個檔交畀陳茂波(波叔),所以當林鄭放假或者出trip時,張司長點都要留喺香港主持大局,今次都唔例外!

 

  雖然張司長冇得放假(或者係唔願放假),但係其實其他問責官員都走咗一半去過聖誕嚕!其中以創新及科技局局長楊偉雄最疏乎,由今個星期二(19號)就開始放,放到下年1月7號先返,抖足19日,難為佢嘅副局長鍾偉強,就要係呢個普天同慶嘅節假日連chur咁多日喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#聖誕 #假期 #林鄭月娥 #打呔就興奮 #張建宗 #北上
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share