收藏文章 

2018-01-15

Judy宣布參選口窒窒 未熟書要再train下

   立法會補選聽日起就接受提名,Jenny上星期同大家講過吓噚日星期日係民主派初選嘅日子,今日結果出咗喇!講真都係意料之內,九龍西嘅勝出者係姚松炎,而新界東就由范國威(咖哩飯)跑出,佢哋兩個會代表民主派出戰。而港島區嗰邊,人稱「學民女神」嘅周庭就喺上星期六就正式宣布咗話會參選,今日新民黨嘅陳家珮(Judy)都正式表態喇!

 

 

陳家珮(Judy)正式表態去馬港島區補選,至於佢的答問技巧就真係最好搵人 train train喇!

 

葉太畀位上 Judy勁緊張

 

  今日Judy同葉太齊齊著紅色外套,不過葉太就著暗紅色,Judy著鮮紅色,畀返個fo主角吖嘛!唔只衣著上面尊登畀Judy做焦點,連答問題都係㗎喎!葉太好明顯想訓練Judy嘅答問技巧,今日記者會差唔多全程都交畀佢自由發揮。不過Jenny就覺得Judy好似未train up咁,表現差咗啲咁噃!

 

  事關佢開場白都尚算順暢,不過一去到提問環節,Judy就勁緊張咁款,有行家問佢係唔係打算接葉太捧先出嚟選,佢就口窒窒咁答:「今...今次我出嚟參與今次補選呢...係絕對有信心,所以好希望可以勝出,多謝」全場聽完之後都「黑人問號」咗!

 

想同泛民坐隔離位 有冇問過葉太先?

 

  唯有追問多次,Judy先如夢初醒:「我諗我哋...我哋眼前最重要都係3月11號呢個...」第一條問題就答得咁緊張,睇嚟Judy仲有排練啦!

 

  嗱!今次Judy嘅競選口號係「捍衛法治,回歸理性」。只不過,Jenny印象中Judy唔係法律界人士,點實踐個口號先?Judy竟然講咗去佔中時期啲南區居民返唔到工......咁即係會點做呢?Judy就話,如果佢贏咗個選舉,佢就會喺議會入面坐喺羅冠聰個位,即係一堆泛民議員嘅中間,就會爭取同議會嘅年輕人溝通,說服佢哋支持基本法喎!

 

  Judy呀!立法會嘅座位分配係政黨之間自己協調㗎喎,你想坐喺泛民中間,有冇好似容海恩咁「問過葉太先」?再者,議會入面30歲以下嘅年輕人,都已經被政府DQ晒,除非係你嘅對手周庭贏咗啦,如果唔係都好難喺議會見到年輕人喇!但佢贏咗即係你入唔到議會噃......

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #立法會補選 #姚松炎 #范國威 #陳家珮 #周庭 #答問技巧
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share