收藏文章 

2018-01-17

Ann姐現場教路 舜仔冇熄咪幕後對話全曝光

  立法會補選嘅提名期噚日就開始咗啦,建制派繼新民黨嘅陳家珮報咗港島區之後,今日就到「九龍西特產」、民建聯(民記)鄭泳舜(Vincent)報名兼造勢大會。作為九西建制派指定候選人,舜仔一出就梗係有眾星拱照啦!除咗一眾建制派元老同議員之外,仲有前財經事務及庫務局局長陳家強撐場!直頭係一齣「星光燿爠耀泳舜」呀!大堆頭製作點可以少咗趣劇環節呢?所以蔣麗芸(Ann姐)同舜仔一於畀啲歡樂大家!

  

呢個畫面Jenny只可以用So sweet 來形容,係母子情嗰種sweet。

 

陳家強為鄭泳舜獻出「第一次」

 

  首先,有Face有Money嘅舜仔先獲陳家強獻出佢個「第一次」!就係首次為立法會議員候選人站台。咁多建制明星撐場,Jenny就覺得要數Ann姐最落力啦!作為九西票后,Ann姐可謂落足120分力去關照呢位「九龍西特產」,當正仔仔咁教!今日個大會特登企喺舜仔隔離,係咁指點舜仔應該點做點做,本來就冇咩嘢,但唔記得心口有枝咪一直收緊音,結果咩幕後對話都畀人聽晒,不過Jenny又覺得幾有娛樂性吖!

 

  喺呢到Jenny都要真係不得不讚吓民記嘅器材幾咁優良!想做立法會議員,形象幾時都好緊要。Ann姐就深明呢個道理,教精舜仔:「記住陣間上前呢,要走埋去攬吓爸爸。」仲強調:「呢個動作要做㗎!」鄭泳舜好乖咁點頭照做:「知道、知道!」、「好呀!」唔講仲以為民記唔記得請PR,要Ann姐兼任添!

 

Ann姐教舜仔 零刪剪直播

 

  除咗啱啱嘅「關公訓練」直播之外,喺大會開始時,舜仔就覺得枝咪唔夠聲,問啲工作人員「支咪喺邊到,驚唔夠聲。」,仲想行去後面睇吓點搞,Ann姐就拉返佢返嚟,教仔咁款:「你唔好理,你笑住望鏡頭,笑住……」鄭泳舜都即刻好似應阿媽咁:「得啦,知喇!」

 

  Jenny見到舜仔深呼吸咗一大啖氣,隨即E起棚牙,出盡力咁笑出嚟,Ann當然好滿意:「幾靚呀啲相!」。其他嘉賓致辭時,舜仔都只係笑住咁望,不過到Ann姐致辭時,舜仔就好似聽書咁,係咁話「知道、知道」。舜仔開頭仲識賣口乖話:「多謝Ann姐你過嚟!」Ann姐即秒回:「我梗係過嚟啦,痴線!」睇嚟呢對「九西母子檔」都幾啱Key呀!

 

  今日舜仔就有前高官撐場、又有Ann姐現場指導,咁唔知聽日報名嘅黨友鄧家彪(阿Bill)又有冇前高官或Super PR幫幫手搞氣氛呢?Jenny好期待啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#九西母子檔 #陳家強 #鄭泳舜 #Anna Sui #立會補選 #九龍西特產 #關公訓練 #關公訓練 #直播 #熄咪 #立法會 #選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share