收藏文章 

2018-02-01

「DQ工程」暫告一段落 選舉工程會有乜搞作

 今晚就係立法會補選候選人簡介會,咁就意味住選舉主任嘅「DQ工程」都暫時告一段落,入咗閘嘅候選人終於可以安心做選舉工程喇!當然小妹忙碌嘅生活亦會更加忙碌啦!

 

 

今晚就係立法會補選候選人簡介會,會前抽籤各候選人號碼。

 

4個被DQ 3人唔真心1人唔夠數

 

  Jenny同大家埋單計數睇睇先!而家總共有4個參選人被DQ咗,新界東同港島區各有2個。新界東包括有本土派嘅劉頴匡同陳國強,佢哋兩個都簽咗確認書,但都係被人覺得「唔真心」而被踢走。港島區被DQ嘅就有自決派嘅香港眾志周庭,同埋退休牙醫馬金泉,周庭被DQ嘅爭議聲就大到街知巷聞,Jenny在此不贅,至於呢位馬醫生嘅DQ原因竟然係……因為提名人數不足?!老實講,Jenny都O咗嘴,乜工作人員唔係喺報名嗰陣就會校對晒啲簽名嘅咩……真係耐人尋味!

 

區諾軒係agnès b?

 

  以往早有DQ嘅先例,今次仲要係單議席單票制,民主派梗係做定兩手準備喇!所以作為Plan B嘅區諾軒喺周庭被DQ嘅同日朝早就「突擊」報名,噚日終於都收到確認資格嘅通知,今日先補返個記者會,正式宣布參選。

 

  雖然區諾軒喺政治光譜上係近泛民多過近香港眾志嗰邊,不過由佢補位上去選港島區,大家都好難唔將佢同周庭相提並論!區諾軒就講笑話:「我成日都聽講……有人笑稱周庭嘅Plan B係 agnès b(周庭英文名係Agnes)!」引起全場爆笑!之不過,劉頴匡都被人話「顯然繼承梁頌恆」咁區生你都好難免畀人哋話「顯然繼承周庭」噃!怕唔怕再畀人針住話係自決派先?區生即刻轉Mode,正經到好似拍廣告咁答:「我就係我,我就係民主派區諾軒!」應對時搞笑又得,霸氣又得,Jenny估唔少選民都Buy呢套,睇嚟陳家珮(Judy)真係要小心啲,再定過個選戰策略! 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #80後 #區諾軒 #周庭 #DQ #立會補選 #新界東 #港島區 #agnès b
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share