收藏文章 

2018-02-12

帆哥凡事爭住答 激到Tanya跳跳紥

  今日係《廣深港高鐵(一地兩檢)條例草案》委員會(即係一地兩檢法案委員會)嘅第一個會議。「一地兩檢」咁有爭議,各位議員就梗係要爭住入去各抒己見啦!所以今次個會有成60個委員,24個非建制議員全部都有加入,而建制就除咗大主席梁君彥、「班長」廖長江、自由黨鍾國斌同埋勞聯潘兆平之外都有加入,雖然唔係全部晒冷,但係人數都仲係多過民主派,民主派想有Say都幾難!

 

  第一日開會,大家都知第一件事就梗係要選主席喇!Jenny早就收到風,做過保安局局長嘅葉劉,同埋新晉行會成員、民建聯嘅張國鈞想包攬委員會嘅正副主席;而民主派呢邊,身為一地兩檢關注組召集人嘅公民黨陳淑莊(Tanya)當然都希望做主席喇!不過正如Jenny所見,建制派未晒冷都多過你哋民主派,喺呢個不容有失嘅議題上面,佢哋又點會畀機會Tanya吖!

 

建制人馬壯葉劉國鈞齊如願 泛民空手回

 

  果然不出Jenny所料,葉劉同埋張國鈞如願做到正副主席,Tanya就空手而回。不過,呢個委員會本身最大個爭議就係喺個方案上面,相比之下選唔選主席都唔係最重要,所以大家都好專業咁選完主席就即刻進入開會Mode喇!加上今日個會一司兩局(律政司司長鄭若驊、運輸及房屋局局長陳帆、保安局局長李家超)都在場,民主派梗係留力向鄭若驊發炮喇!唔知係唔係仲係覺得鄭司長係「新仔」,所以帆哥特別「照顧」佢,樣樣嘢都爭住答。

 

帆哥掩護鄭司長 凡事爭住答

 

  事例一:好似民主黨嘅黃碧雲問鄭司長一地兩檢係咪違反基本法第18條,司長都未嚟得切出聲,帆哥就爭住話:「唔識法律都可以講吓一般人嘅睇法喇!」主動話要回應,碧雲姨就一口拒絕,話呢個係法律問題唔係運輸問題,但係帆哥一於懶理,講埋鄭司長嗰份,唔通帆哥想逗埋司長份人工?

 

  帆哥係要爭嘢講,激到碧雲姨冇晒符,只能夠等佢講完之後同主席講返應該搵對口官員答。不過帆哥繼續樂此不疲,答人民力量陳志全(慢必)嘅時候,仲將人大常委會同樞密院做比較,話以前樞密院嘅決定會得到尊重云云。Jenny見到慢必聽到O晒咀,追問係唔係即係話人大有咗決定,法院就唔可以接受司法覆核申請呢?帆哥又話「唔係」,真係好難觸摸呀!

 

人大常委會同樞密院比 足以辣㷫Tanya

 

  帆哥呢個比喻亦都辣㷫埋本身心情麻麻、又係執業大律師嘅Tanya。Tanya喺會後就解釋返香港嘅最終審議權係喺終審法院,所以人大常委會同樞密院兩者係唔同嘅。Tanya仲窒帆哥作為局長,但係對基本法嘅認識咁薄弱,仲要誤導埋公眾,係「非常可笑」呀!

 

  Jenny就估,帆哥可能都係想貫徹佢「講吓一般人嘅睇法」,覺得就算唔識,講兩句都無傷大雅,又或者佢個靈魂已經「從軀體中出來遊走」咗,唔記得咗自己坐緊喺立法會個會議室到開緊會?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share