收藏文章 

2018-02-23

怕戀情「見光死」 容海恩聞袁彌昌即封口

  呢排Jenny密密去唔同議員搞嘅新春茶聚、飯局,真係食到有啲滯,人都肥幾磅!睇嚟新年過後都要努力減磅Keep Fit先得!而今日就輪到新民黨嘅容海恩(Eunice)搞茶聚,不過就係High-Tea形式,飲吓茶食件Cake,Light好多囉!Eunice真係深明我哋呢啲Lady嘅心情喇!

 

你睇Eunice個懷春少女樣~

 

  搞得新春茶聚,Eunice雖然未婚,但都好識做派吓利是!喂!近排你同黨友袁彌昌嘅「戀事」傳到沸沸揚揚,幾時派兩封利是先?Eunice就一於封口、只笑唔答喇!之但係小妹聽講,有師傅話佢今年嘅戀情會「見光死」噃!Eunice又擔唔擔心先?

 

我信愛,同樣信會失去愛……

 

  Eunice就自爆自己一直有同一位「特定」嘅閨密(唔通係講過話會幫佢做掩護嘅麥美娟?)齊齊去過算命,仲玩埋塔羅牌添!佢就話自己都唔係好信呢啲嘢,覺得啲師傅都係捉人心理,氹人先講咗自己啲嘢出嚟,就順住個勢講返啲啱聽嘅說話咁啫!

 

  Eunice呢頭話唔驚,但係每當講到戀情嘅時候,佢就即變懷春少女咁扭扭擰擰,拉去講啲似是而非嘅嘢。言談間有行家膽粗粗咁響埋男方全朵,問Eunice對佢點睇、有冇咩不滿先?Eunice嘅即時反應就話:「冇咩感覺喎」!咳咳!Eunice你係對袁生「本人」冇咩感覺呀?定係「情人眼裡出西施」,唔多覺有不滿呀?講完呢句,Eunice又即刻封口喇!嗱!佢師傅就「唔嫁又嫁」入行會,佢就「唔講又講」,果然係兩師徒噃!其實有拖拍係開心事又怕咩講呢?

 

 

Eunice同袁彌昌合照就得呢張咁大把,仲有個電燈膽響度添想知電燈膽係邊個?去Eunice fb睇啦!(設計圖片)

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#容海恩 #電燈膽 #兩性關係 #立法會 #見光死 #塔羅牌
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share