收藏文章 

2018-03-09

補選最後衝刺 建制提前告急泛民等正日發力

  今個星期日就係立法會嘅補選日喇!各個候選人都喺呢幾日做最後衝刺,建制早就未開選先打「告急牌」,聽日仲有聯合「告急」大會,Jenny估係因為建制派啲大佬們上晒京開會,11號未必趕得切返港幫手催票,梗係要講定告急吸定票先喇!

 

 

姚教授玩「深宵RIDE」,好多市民當時都訓咗,宣傳有新意仲唔知有冇效呢?(姚松炎fb圖片)

 

UP片放相是常識吧

 

  而今日星期五就係補選嘅最後一個平日,港島區民主派候選人區諾軒(區軒)今朝就拍住公民黨前黨魁兼主席余若薇、陳淑莊等齊齊落區呼籲大家投票。而有唔少候選人亦都選擇喺Facebook上載各方好友嘅支持片/相做宣傳。例如新界東嘅范國威(咖哩飯)就分享咗同社福界立法會議員邵家臻嘅合照啦、公民黨陳淑莊(Tanya)嘅打氣片等等。至於一直有好多新諗頭嘅九龍西姚松炎(姚教授)都有落區,不過佢就同大家玩「深宵RIDE」,噚晚一完咗論壇,就同埋團隊齊齊踩單車遊九西做宣傳噃!

 

高醫生有「舜」心

 

  建制派嗰邊都唔輸蝕,陳家珮(Judy)今日就好似晒冷咁,搵咗行會成員李國章、工聯會吳秋北同埋自由黨嘅邵家輝拍片支持自己;而九龍西嘅鄭泳舜就唔似得Judy咁逐個PO啦,一片hashtag晒「#田北辰 #高永文 #鄺美雲 #廖長江 #鍾逸傑」咁多位。你睇,佢「同鄉」高永文(高醫生)個心口仲有個「舜」字添!

 

 

大大個「「舜」字掛喺心口,可想而知高醫生幾錫呢位世侄。(影片截圖)

 

  不過Jenny就覺得梗係趁大家今日仲要返工返學嘅時候出嚟蒲個頭,好過淨係喺Facebook到「圍爐取暖」啦!咁先接觸到更多唔熟悉今次補選嘅市民呀嘛!

 

  但係Jenny數嚟數去,數到三個民主派同埋兩個建制派嘅直選候選人都有啲嘢睇吓,不過建制派喺新界東仲有一個號稱「雙牌頭」嘅鄧家彪(阿Bill)去選㗎噃!不過小妹只見佢Facebook今日只得「重溫5000人造勢盛況」嘅回顧片睇吓,Hea咗啲噃!哎吔!阿Bill唔好咁啦!

 

  新界東候選人還有黃成智、方國珊、陳玉娥和趙佩玉;九龍西候選人還有蔡東洲;港島區候選人還有伍廸希和任亮憲。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立會補選 #建制 #泛民 #告急
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share