收藏文章 

2018-03-21

特首破例捐三萬畀白鴿黨 葉劉鬧「妹妹」做壞手勢

  噚晚係民主黨搞黨慶,現場可以話係呢幾年嚟最星光熠熠,事關今年特首已換人,林鄭一上場就講到明要改善行政立法關係,所以佢就帶頭同三司、眾多局長等賞面出席。連民主黨主席胡志偉都話,林鄭唔似得以前梁振英(CY)咁,要啲官員杯葛泛民政黨黨慶咁與民為敵喎!

 

 

林鄭喺Instagram到Post咗食飯啲相,仲要Hashtag埋「#大和解」!

 

#大和解?你解 我唔解!

 

  不過志偉點都要強調返,其實而家都只不過係回復返正常做法,係應有之義,冇咩特別。但係林鄭就似乎唔係咁諗喇!話晒佢噚日一落機就過嚟,兼留咗成個鐘先走,仲耐過其他官員呀!去到表演環節,資深黨員李華明唱《笑看風雲》嗰時,林鄭仲即場捐咗三萬蚊添!係第一次有特首喺黨慶捐錢畀民主黨!唔知係唔係林鄭都覺得餐飯氣氛咁好,自己又畀足面佢哋,所以就喺Instagram到Post咗食飯啲相,仲要Hashtag埋「#大和解」。

 

  林鄭呢個Post同捐款就一石激起千重浪喇!雖然係第一次有特首捐錢畀泛民,但三萬蚊呢個數,無論對特首定民主黨嚟講都只係「濕濕碎」,所以呢條新聞一出,已經有網民嘲笑民主黨「三萬蚊可以買起你」!小妹就覺得林鄭真識玩,用少少錢就換到「釋出善意」嘅形象,兼串民主黨嘅好機會,果然呢幾十年做官嘅經驗確係堅過石堅,試問你點同佢玩!

 

 

建制派「葡萄」 容海恩唱歌會值幾多?

 

  而志偉今日都急急否認已經同政府「大和解」,澄清目前政府同社會嘅「大和解」仍然好遠,民主黨亦都會堅持對政府批判嘅原則喎!而林卓廷(阿廷)中午亦都喺社交媒體出Post,話「和解要雙方同意,絕不是單方面宣布」,不過Jenny都覺得挽回唔到幾多分數㗎喇!Bye~

 

  至於喺行會睇實「妹妹」嘅葉劉亦都不滿林鄭嘅做法,話咁樣即係「公開捐錢去買Goodwill、買票,買人(民主黨)通過你啲野或者鬧少幾句」,係開壞先例呀!葉劉仲話,呢單嘢一出,個個建制派都想知自己「值幾多」添!言談間,有行家就笑指葉劉嘅大弟子容海恩唱歌,都應該值得有捐款,葉劉就好讚同,直言「咪係囉!」又話今次補選民建聯都有「汗血功勞、零的突破」,反問「咁阿舜值幾多錢呀?」睇嚟有學者就講中咗,今次事件真係引起建制派嘅「酸葡萄」反應喇!其實Jenny覺得,唔使「葡萄」吖,睇返以前其他建制派黨慶,幾隻大字都唔止三、五萬啦!Come on take it easy!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #民主黨 #林鄭月娥 #葉劉淑儀 #特首
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share