收藏文章 

2018-03-23

財爺終放水$4000!政黨轉呔袋住先!

  講咗咁多日,財爺陳茂波(波叔)終於肯喺水浸緊嘅庫房到「唧」咁啲出嚟派街坊喇!波叔今日就公布,會向18歲或以上、無物業、無交薪俸稅、無領取任何津貼同埋未受惠於《預算案》嘅市民派發$4000,係就係少過前財爺曾俊華(鬍鬚曾)嗰$6000一截,但Jenny覺得點都好過冇嘅!起碼冇應驗到小妹上次唱嗰句「從來沒我份,犧牲當做例行,我慣了傷心~~~」先吖!

 

 

波叔終於肯喺水浸緊嘅庫房到「唧」咁啲出嚟派街坊喇!

 

派錢4000 都要等到下年先

 

  除咗向呢班之前「乜都無」嘅市民「派錢」之外,波叔亦都話嗰啲退稅或者拎到嘅豁免少過$4000嘅市民,都一樣有得補返個差額!但係搞到咁複雜,不如一早就全民派錢算啦!提提大家,其實就算而家話派,要到手都最少要等到下年。

 

  其實Jenny就估,之前社會對《預算案》個反應咁大,政府其實一早有考慮派錢呢樣嘢嚟平息民怨㗎啦!不過全民派錢點會符合林鄭之前講嘅「理財新哲學」、「投資未來」嗰味嘢吖!所以就整個繁複版嘅派錢方案,又唔會打爛自己招牌之餘,社會又收貨!得咗!

 

改正嘅「功課」 田二少唔收貨

 

  Jenny仲記得,《預算案》未公布之前,有市民問波叔派唔派錢,波叔就話「諗諗」;公布之後波叔又講到實唔會全民派錢,小妹就覺得政府一早就諗住針對性派錢,所以波叔先係否認「全民派錢」,而唔係否認「派錢」囉!

 

  Anyway,今次政府肯「轉呔」,肯肯定多咗人支持呢份已改正嘅「功課」,但點都仲有人唔鍾意嘅!就好似實政圓桌嘅田北辰好直接咁話:「一開先例後患無窮,點收科簡直係無眼睇!」佢話寧願成立一個基金去幫啲有需要人士,令他們盡快脫離福利網好過喇!

 

林鄭係「傲嬌」?!

 

  而之前都反對派錢嘅公民黨就話,唔反對政府向啲之前被遺忘咗嘅香港人補漏,但係都係比較想政府著眼了長遠問題多啲囉;而作為立會新丁嘅港島區立法會議員區諾軒就笑林鄭係「傲嬌」(形容一啲口是心非、外冷內熱、為掩飾怕醜而扮高傲嘅人),又想派錢又唔肯直接做,用呢個派錢方法反而令人無所適從囉!不過區諾軒用到「傲嬌」呢個字,Jenny相信無論係小妹定係廣大讀者,大家一聽到都打咗個冷震先囉!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#派錢 #預算案 #立法會 #選舉 #4000
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share