收藏文章 

2018-03-28

區諾軒范國威齊入「議會陣線」 單頭聯盟就嚟勁過民主黨

  立法會入面嘅「單頭議員」毛孟靜(Miss Mo)、朱凱廸(阿廸)、街工梁耀忠同人民力量陳志全(慢必),舊年整咗個聯盟叫「議會陣線」,話希望可以令民主派第四板塊有個平台去溝通同合作。而補選過後,立法會又多咗兩個「單頭議員」就係區諾軒同范國威(咖喱飯)喇,毫無懸念之下都加入埋「議會陣線」。數數手指,「議會陣線」而家同「專業議政」人數一樣,做埋民主派內第二大板塊,僅次於喺立會有7個議席嘅泛民大黨民主黨咋!

 

 

潛力圖嚟喇!

 

朱凱廸:我寂寞慣了

 

  「議會陣線」今日就開記者會,區諾軒同范國威正式加盟,「加盟禮」簡單得來都有唔少笑料。首先就係影相之時,以前「議會陣線」得4個人,一人拎一個字牌影相剛剛好,而家多咗兩個新人,即有人冇牌拎,Miss Mo就好關心企最邊邊嘅阿廸會太寂寞,點知阿廸來個神回:我寂寞慣㗎喇!嘩!Jenny一聽,似乎有啲弦外之音?

 

  到拎住牌影相時,有攝記大哥忍唔住講咗句:潛力圖呀!Miss Mo即刻一臉狐疑,猛問:「咩係潛力圖?」此時咖喱飯就解釋即係可以畀人隨便改圖……慢必仲即刻指住字牌加多句:「好似民建聯果幅咁呢……」Miss Mo當堂Get到晒啦!民記今次躺著也中槍喇!

 

慢必贈區諾軒護腰 

 

  話晒係加盟禮,簡簡單單都要送份禮畀新加入嘅人。慢必向區諾軒送咗個護腰,話據佢經驗之談,喺議會抗爭嗰陣,同保安衝撞好易整親條腰,有護腰就可以好好保護呢個重要部位。Miss Mo就止痛貼話戴唔到護腰都可以止住痛先。係㗎!腰對男人好重要㗎嘛!范國威就收到慢必送嘅喇叭,話因為而家啲委員會主席好惡㗎,郁啲就熄人咪,有咗喇叭仔就可以隨時隨地發言啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#區諾軒 #單頭議員 #議會陣線 #民主黨 #立法會 #本土 #90後 #80後
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share