收藏文章 

2018-04-13

菲律賓人質事件遲來8年的道歉 杜特爾特根本係為錢!

  菲律賓人質事件發生至今8年,噚日菲律賓終於肯正式道歉,不過道歉嘅已經唔係當時嘻皮笑臉、死不認錯嘅阿基諾三世,而係而家嘅鐵腕狂人總統杜特爾特。不過,唔係Jenny Harsh,小妹始終覺得,一切其實只係為錢,真心?唔太覺囉!

 

你叫我信你真心道歉?Sorry,做唔到囉!

 

 嗰種忿怒一世唔會忘記

 

  Jenny仲記得當時負責跟進呢單新聞,由中午開始睇直播到夜晚,初初以為好快可以解決,點知一路睇住菲警幾咁無能,幾咁兒戲地做所謂「救人」行動,然後親眼透過直播望住槍手開槍,領隊謝廷駿滿身鮮血倒臥車門旁,再數下槍聲,子彈穿過車廂而出……死亡直播帶來嘅衝擊可以小妹一世都唔會忘記……嗰種忿怒亦一世唔會忘記……

 

  杜特爾特今次係非正式訪港,所以冇計劃見香港官員,不過佢就喺一個同菲律賓國民會面嘅場合中,公開地代表菲律賓,衷心就事件正式向中國人致歉,又指事件全屬遺憾,希望以後唔會再有同樣悲劇再發生云云。

 

It's All About Money!

 

  事隔8年終於有個遲來的「道歉」,雖然係有好過冇,但係一來道歉嘅已經唔係當時嘅阿基諾三世,二來係杜特爾特嘅言行,實在難以唔令人懷疑其實All About Money!

 

  香港自從人質事件之後,曾向菲律賓發出黑色旅遊警示長達4年時間,就算而家變做黃色,附近嘅東南亞地區都已經相繼變成旅遊熱點,而家都好少見到有菲律賓旅行團了。而呢位杜特爾特總統,就成日都為咗「Money」語出驚人,例如佢星期一(9日)先直接承認親中就係為咗錢:「如果你冇錢,你就唔係我朋友。我去中國事實就係想著錢,我需要錢」(If you do not have money, you are not my friend. I go to China thinking of money because in truth, I need money);之前亦都話過想變成中國嘅一個省,皆因中國夠有錢。講到咁白,你叫我信你真心道歉?Sorry,做唔到囉!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#人質事件 #菲律賓 #道歉 #Money #杜特爾特 #阿基諾三世
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share