收藏文章 

2018-04-17

無啦啦被屈暗串成龍 黃秋生嬲爆出Po 重申反港獨

  香港電影金像獎今年有唔少金句,尤其係楚原叔嘅得獎感言更加係洗晒版。但對頒最佳編劇獎嘅黃秋生來講,佢畀人瘋傳嘅「金句」,就可以講係被人屈咗一鑊,所以嬲到要喺Facebook貼文澄清,大鬧「某網媒」同「某網咖」惡毒,同埋向被捲入事件嘅成龍道歉咁話。但係攻擊又點會停,令Jenny最佩服嘅係秋生覆網民留言嘅智慧!識睇一定睇留言。

 

 

秋生話意想不到,佢嘅講辭播出後市民反應同各方報導,竟將原意完全扭曲!

 

瘋傳「加料版講辭」 網民集體「撞車」

 

  話說黃秋生頒獎嘅「加料版講辭」當晚忽然喺網上瘋傳,網民大讚佢夠薑暗串而家已經貴為政協嘅成龍云云……點知全部集體「撞車」!秋生根本冇講過「加料版講辭」入面嘅嘢!無啦啦畀人屈,真係好難唔嬲囉!係咪先?

 

  事件就發酵咗兩日秋生終於喺Facebook貼文,大鬧「沒有最荒謬,只有更荒謬。」話「曼德拉效應」出現咗喺自己身上喎!秋生話,自己根本冇講過「早前有個政協,大聲在北京說,再沒有香港電影,只有中國電影,此人今晚出席香港電影金像獎,不知他代表中國電影,還是香港電影?」仲話自己段講稿度咗成個星期,亦都交咗畀金像獎大會過目,當中並冇修改過。他自謙自己雖然不才,都冇可能喺公開場合侮辱前輩,所以於禮上都係應該出來說明說明,要同成龍大哥道歉。秋生仲藉此事,重申重申再重申自己係唔支持港獨,「香港是中國的國土,保衛釣魚台我也去過,這點是不用置疑的」。

 

秋生真身串爆回留言 

 

  有啲網民唔知係唔係因為「撞車」而惱羞成怒呢?好似有人話點解要稱呼成龍做「大哥」?秋生答:「成龍大哥是一個稱謂,就好似成龍先生一樣。你想多了」又有人話好可惜以為可以從佢身上看到香港的光明,秋生答:「我不認同無禮便是光明」有人唔滿意佢簡體字回留言,秋生未驚過直接答:「我簡體比繁體好」。仲有人想笑佢:「現在才知偽新聞的利害?還是現在才自己感受到?」秋生串返轉頭:「你以前沒看新聞嗎?」

 

  今次呢件事對廣大網民而言其實都係一個好大嘅警惕,凡事唔好人哋講咩就信,要思考真實性同合唔合理,唔好見到Juicy就不理究竟咁Share出去!咁先唔會助長假新聞同謠言!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#港獨 #黃秋生 #成龍 #金像獎
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share