收藏文章 

2018-04-26

「雙牌頭」成功方程式 女性限定!

  補選又來了!不過今次唔係立法會,而係東區區議會嘅佳曉選區。因為當區區議員林翠蓮上年尾因病過身,所以就觸發咗今次補選。

 

望兩望,Jenny覺得植潔鈴同陳穎欣個包裝都幾似!

 

建制又自己打自己友?

 

  正所謂「地區樁腳好重要,一區都不能少!」,建制派同民主派梗係對個議席虎視眈眈、摩拳擦掌啦!建制就有民建聯「小花」植潔鈴、民主派就有「傘兵」徐子見嘅社區事務主任李鳳琼。不過,林翠蓮嘅助理陳真真就話要延續林翠蓮嘅工作,所以冇理會建制派嘅勸退,喺提名期嘅第一日就報咗名喇!

 

  講少少背景先,本身林翠蓮曾經係自由黨人,雖然喺2011年退咗黨,但都仲係親建制為主,而陳真真就入過新民黨之後好快就退咗,聽講就係為咗出戰今次嘅補選。牌面上睇,有兩個建制、一個泛民,建制似乎會出現「鎅票」,蝕底啲噃!

 

植潔鈴都玩「雙牌頭」

 

  唔知係唔係植潔鈴都淆淆地,所以就咋咋臨搵埋工聯會,一齊玩「雙牌頭」,今日好似鄧家彪(Bill)咁,孭住民建聯同工聯會雙重黨籍去報名!但係上次Bill Bill喺新界東,喺冇人鎅票之下,都鎩羽而歸,今次植潔鈴可唔可以成功突圍呢?

 

  話時話,雖然上次Bill Bill衰咗,但「雙牌頭」呢招唔係冇成功過㗎!喺2015年區選嘅時候,工聯會都喺深水埗出咗位「小花」陳穎欣,撼贏民協大佬馮檢基(基哥);而黃大仙都有譚美普做代表。佢兩個一樣係擁工記民記雙重黨籍兼贏咗區選,睇嚟「雙牌頭」雖然喺立會選舉唔成功,但係話晒有齊兩大黨源源不絕嘅資源,有齊蛇齌餅,打區選「貼地戰」啲街坊梗係受落啦!

 

成功方程式暫時女性限定!

 

  望兩望,Jenny仲覺得植潔鈴都幾似陳穎欣添!大家都係十零分界女神頭、大家個區都係老區、大家都係「小花」!不過,大家唔好以為「小花」就好蝦,事關Jenny聽過唔少公公婆婆好鐘意啲後生靚仔靚女,貪佢哋夠似自己嘅孫仔孫女呀嘛!

 

  睇嚟有啲嘢都係「女性限定」、仲要係「靚女限定」嘅!Bill Bill上次喺新界東未能成功,但Jenny聽講佢好似想轉戰沙田嘅新區噃!雖然唔係「靚女」,但係區選既然有成功例子,睇嚟Bill Bill都有望嘅,但咁咪即係要捨棄佢本身喺離島嘅逸東邨北囉?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#區議會 #鎅票 #雙重黨籍 #女神 #小花 #女性限定
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share