收藏文章 

2018-05-07

一地兩檢極速審議完 OK!You Win!

  「一地兩檢」法案委員會主席葉劉一早講明要喺今日審完個條例草案,所以今日都好似高鐵咁全速前進,開足8個鐘之餘仲淨係畀人發言1分鐘,都唔怕開門見山直接咁同議員講係為「節省時間」!

 

 

你有你民主派不滿舉晒牌嗌口號,我有我葉劉繼續極速表決,當其時場面十分荒謬。

 

  雖然一向唔嫁又嫁嘅葉劉今日身體同嘴巴一樣好「誠實」,不過唔代表民主派就會Buy你㗎嘛!但係葉劉一於少理,你有你提規程問題,我有我唔So你!民主派唯有喺官員發言階段繼續大聲嗌規程問題,公民黨譚文豪同議會陣線區諾軒亦都鬧葉劉做法「無賴」、「處事不公」,葉劉就下令保安將二人逐出會議室。人民力量陳志全(慢必)見到即刻走去區諾軒座位前,將張櫈放喺枱上面,阻止保安抬走兩人,又向葉劉抗議:「規程又唔處理,我都忍你好耐喇!」最後連慢必都一樣難逃被逐命運,會議亦都要暫停5分鐘。

 

葉劉大細超被鬧「扯貓尾」

 

  復會之後,葉劉就話要開始傾修正案,但係有議員提出未討論過附表。葉劉就以「附表都係屬條文一部分」,唔畀討論。民主派就引用主席手冊話,主席主持會議要順序審議條文,而家葉劉咁做係違反守則,葉劉都係堅持先審議修正案,再畀議員問其他問題。不過弔詭嘅係,葉劉唔畀民主派提規程問題,但係又畀唔係呢個委員會成員嘅廖長江發表意見。民主派梗係唔妥呢個做法喇!大鬧葉劉咁做即係「扯貓尾」。朱凱廸就喺個位都拍手,大叫「葉太大晒,好嘢」,擺明串葉劉。唔知葉劉係咪惱羞成怒,反鬧朱凱廸嘅動作係「無賴行為」,廸廸仔就咁就被逐喇!

 

  上午個會就咁就完咗,下午返到嚟就開始傾修正案喇。其實個委員會由建制佔多數,大家都知實唔會過到啲修正案,不過葉劉可能太心急喇!喺修正案表決階段嘅時候突然宣布,將同一議員提出嘅修正案合併表決,再次引起在場民主派鼓噪,又要暫停會議處理。Jenny心諗,其實咁樣似乎仲嘥多咗時間添啦……

 

每條表決十幾秒 「姐姐」今鋪可以邀功了

  再次復會之後,葉劉決定改返逐條表決,不過就每條都係用唔過20秒嘅時間極速表決完,民主派都深知冇晒辦法,唯有喺位大嗌「割地兩檢違憲」口號同埋高舉Banner以示不滿。最終民主派啲修正案全數被否決,而條例草案亦都可以順利喺6月6日上大會恢復辯論。喺議會實力咁懸殊嘅情況之下,梗係葉劉Win呢一仗啦!今次終於可以威畀妹妹林鄭睇啦!跳起Yeah!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#本土 #特首 #中國 #立法會 #一地兩檢 #高鐵 #廣州 #葉劉淑儀 #廣深港高速鐵路
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share